vÄrfÞlelsen

Meir av dagen;
1. mai!
RemÞykammen 
og 
Mulevika.

Det vart fjelltur at med Ingeline.

Hunden Leia blei ogsÄ med pÄ denne turen, da den ikke er sÄ lang, turen til RemÞykammen.
Det er ikke alle turer hunden kan vĂŠre med pĂ„ ennÄ  
SÄ mange turer gÄr jeg uten henne.
Men i dag var hun med pĂ„ alt 😀



Det er varmt i sola selv om vinden blÄser litt her og der.

En sau stÄr og fÞlger med oss fÞr den stikker sin veg.

Vi nyter utsikten.


Vel nede igjen, er det mye flott pÄ marka.
Det er godt og varmt her og mange farger som lyser mot oss.


En nydelig fjelltur der jeg fikk klipp i 10pĂ„topp kortet og Ingeline hadde ikke gĂ„tt denne turen fĂžr, sĂ„ det vart bra 😀

Mulevika

Men ut pÄ ettermiddagen, sÄnn ved 17.00 tiden mÄtte jeg og Leia til Mulevika en tur. Det var sÄ fint og jeg tenkte vi kunne vasse litt pÄ stranden.
Og det gjorde vi!



Brrrrrrr kaldt nok sĂ„ det blei ikke noe mere enn opp til knĂŠrne 🙂

 

Enda hen herlig dag!!!

 

 

#1mai #dagen #utpÄturaldrisur #fjelltur #mulevika #remÞykammen #natur #utsikt #hundpÄtur #shetlandsheepdog #venner


 

4 kommentarer
    1. SĂ„ fine bilder 🙂 Ser ut som en utrolig fin tur…Men er forferdelig usikker pĂ„ det Ă„ duppe tĂŠrne ute i vann nĂ„..Brrrr, mĂ„ vĂŠre laaaangt igjen til det nĂ„r + grader 😀
      Ha en fortsatt fin kveld 🙂

    2. SĂ„ flotte bilder..igjen..SĂ„ herlig..og nĂ„ ser jeg at Leia er litt mer voksen..er ikke mye valpepels igjen..Helt nydelig er hun! En aktiv dag skjĂžnner jeg…hihih.. ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja nĂ„ er hun begynt bli voksen, denne hunden 🙂 Aktive dager hos meg 🙂 Jeg har det bedre i aktivitet enn Ă„ sitte 🙂 sĂ„ slik er det 🙂 Og herlig nĂ„r solen er fremme 🙂 Tusen takk!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg