sommertid

GOD MORGEN NORGE

Klokken er fram en time og jeg er oppe.
Søndag.
Det blåser og regner.
Ikke noe nytt det, her på disse kanter.

Da må man gjøre noe lyst og lett innendørs når klokka egentlig er en time mindre fortsatt selv om klokken viser det den gjør.

Gult er kult.
Og det er friskt en søndags morgen.
Presse en sitron og tilsette iskaldt vann.
God start på dagen med de andre tingene som er viktig for en god frukost og start.

Denne sitron-pressen fikk jeg i morsdagsgave av eldste sønn i år.
Pluss en kopp det stod gode ord på og noe mere attåt.
Koselig å få <3

Og denne bruker jeg flittig!

Syrlig og godt.

Så mye får jeg av èn sitron.


Så fyller jeg med kaldt vann og setter i kjøleskapet.

Klar til servering.


Dette er mitt daglige inntak.
Havregryn og rosiner og lettmelk.
KAFFE!
Vitaminer og mineraler………. alt ettersom.
Men Omega3 og en hvitløkskapsel pluss C-vitamin er standard.

Så er min frukost klar.
En god start på dagen 🙂

Sommertid <3

 

 

#kaffe #morgen #godmorgen #vitaminer #sitron #sitronvann #sitronpresse #frukost #søndag #littavhvert


 

16 kommentarer

Siste innlegg