tidlig ute

MULETUA
253 moh.

 

SĂžndagstur opp til denne toppen, er topp.
Akkurat passe hĂžydemeter.
Leia klarer denne turen fint og det er godt Ä kunne gÄ litt andre steder enn bare rundt i bygda.

Vi liker  (jeg likere) Ä gÄ oppover.
Det er i motbakker det gÄr oppover.
 


Ser innover mot sunnmĂžrsalpane.

Fjellet du ser her, er jeg veldig glad i Ä gÄ pÄ tur i.
Man kan gÄ i opp til 5 timer pÄ NerlandsÞy-fjellet.
Jeg gĂ„r opp fra midten i bildet 🙂


Men i dag er jeg pÄ dette flotte fjellet.
En enkel tur som de fleste klarer 🙂

Det er frost i marka og vinden er kald.


Flotte fantasibilder i is.


SĂ„ smelter det unna.


Leia er glad i pinner.
Hun er glad i det meste 😀
Men Ä tygge pÄ en god pinne er TOPP.



Vi nĂŠrmer oss.


Jeg elsker Ă„ rusle rundt her.
Det er sÄ mye flott Ä se.


Jepsipepsi!
Vi er oppe.
Kl er 09.45 pĂ„ en sĂžndags morgen 😀
Slik er det med morgenfugler som oss 😀


SĂ„ rusler vi ned igjen.

 

 

 

#fjelltur #muletua #sĂžndag #natur #shetlandsheepdog #turglede #morgenfugl #tidlig #turerifjellet #fotografering #selfie #hund

 

30 kommentarer

Siste innlegg