bevegelse

TEIGETUA

 

Avtalt med tantejente Veronika, som er heime ei ukes tid, om fjelltur.
Vi tok turen til #Teigetua.


Leia i farta.


Det er kaldt i lufta nÄr vi kommer opp pÄ Teigetua.
Men sola er framme sÄ det er godt Ä vÊre ute.


Familien til Veronika har ogsÄ fÄtt seg hund.
Han heter Rocky, og er ca 10 mnd.
De kosa seg i lag pÄ turen.


Det er mye folk pÄ tur i dag.
Flere med hund.


Å skrive seg inn i bok er obligatorisk.
Men i dag glemte jeg Ă„ si at hun mĂ„tte skrive navnet mitt ogsĂ„ 😀
Skal tro om hun gjorde det???!


Rocky.
Leia.


Veronika er fotograf.
MĂ„ jo ha et bilde av meg og Leia 🙂

 

 

 

#natur #skritteller #aktivitet #utpÄturaldrisur #friluft #shetlandsheepdog #blogg #lÞrdag #dagen #tur #tantejente #hund #turglede

 

13 kommentarer
    1. Koselig med selskap pĂ„ turen ser det ut til :)) Bra det var sol da… alt er litt triveligere da :)) Fint det nederste bildet.. di andre ogsĂ„ da..hehe.. :))

    2. SÄ koselig! og sÄ fine bilder! ja det var jo stas Ä fÄ en hundevenn pÄ tur ogsÄ..herlig..jeg ser Leia har en sele som sitter litt lavt pÄ brystet..det kan hindre henne i Ä bruke skuldrene riktig..(jeg har vÊrt pÄ kurs om seler, ogsÄ gÄr jeg til fysio med Zevs pga skjelletsplager) Det er viktig at selen ikke strammer over brystet, og opp bak forbena..jeg slet med Ä finne sele som passet mine..og landet pÄ denne jeg har nÄ..kostet litt,..men er veldig holdbar, og sitter riktig.. den heter Haqihana sele. SÞk opp og se pÄ den..Bare et lite tips altsÄ..kan godt henne selen din sitter fint..men ser bare ikke sÄnn ut pÄ bildene..:-) Ha en god kveld!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk for tips 🙂 Selen sitter godt – og er godt slakkesystem etter hvert som hun vokser. Men….. skal se pĂ„ alternative seler og sĂ„ skal hun over pĂ„ “flĂ„tt-halsband” nĂ„ om ikke sĂ„ lenge, og da er det mulig jeg kutter ut sele etter det. 🙂

    4. Sv: et lite tips til…de flĂ„tt tablettene som er kommet er supre!! hĂžr med dyrlegen..og de kan bade og bli vĂ„te…jeg anbefaler alltid sele jeg da..vist de drar litt..for man kan Ăždelegge mye i nakken med halsbĂ„nd..men det er min mening da..Drar hun ikke..sĂ„ er det jo helt greit! Men flĂ„tthalsbĂ„ndet er i tillegg til vanlig halsbĂ„nd..

    5. sÄ koslige bilder,likte spesielt godt det siste av deg og Leia )) bevegelse mÄ til ,det har blitt litt av det i helgen her i huset ogsÄ,men huset fullt,barnebarn pÄ overnatting og besÞk av tintin sÄ kan en ikke sitte iro )

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk for gode rĂ„d 😀 Ja jeg spurte om det flĂ„tt-halsbandet er slik at det kan erstatte vanlig halsband i en periode………og da sa dyrlegen at det brukes som et vanlig halsband…………… men jeg kan nok bruke bĂ„de sele og halsbandet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg