snur fort

Torsdag
og veret snur fort.

I gür var det hagearbeid i vür-vèr, og i dag sludder det ute, og skylaget ligger langt ned i fjellet til tider.

Men Leia og meg mĂĽ ha vĂĽr vante tur tidlig morgen.


Hestehoven har kommet frem.
Det gule er glede og solskinn pĂĽ en litt grĂĽere dag.
Men foreløbig er det opplett nür vi starter turen rundt bygda.


BĂĽde jeg og hunden mĂĽ vĂŚre litt rosa.
Disse varme strømpene har moderen strikket til meg av noe restetråd 😀


Alltid er det noe spennende i veikanten.
Enten lukter eller pinner……….


Spegling.


God morgen ja……. 😀


De er sĂĽ vakre disse nypene som har stĂĽtt over vinteren og bare visnet vekk.
Vakre?
Men flotte fotomotiver iallefall 😀


 Det har vÌrt kaldt og fint lenge og is har det vÌrt i de fleste elver her ute.
NĂĽ tiner det.


De stolte vakre trĂŚrne.


Sjøbudene – her har jeg vokst opp, ved sjøen.


Snart hjemme.
Det snør/sludder – og skydekket ligger tett ned fjellsida.


Vi kan høre Mr Sniff mjaue oss velkomne.
Jeg tror han hører oss på lang avstand 🙂


Han er ikke noe glad i regn og snø 😀


Venner.

 

 

 

 

#vür #snø #sludd #torsdag #utpüturaldrisur #skritteller #aktivitet #hundogkatt #skogskatt #shetlandsheepdog #sunnmøre #yr #fotografering #bilder #natur #hestehov #dagen

 

10 kommentarer

Siste innlegg