this is life

MULETUA
253 moh.

I dag tok jeg sats og sikta meg mot Muletua – jeg og Leia.
Vi har gått mange og lange turer på bakkenivå og prøvd oss på bittelitt fjelltur innimellom.

I dag var dagen for å nå toppen.
Vi brukte 2,5 timer med mange pauser og prat med andre.


Litt is i stien etter minusgrader i natt, men den smeltet unna etter hvert som solen steg på himmelen.

#selfie må til.


Og hjerta langs veien må med.

Vi nyter det.


Jeg bare tenker “This is life” når vi kommer oss opp i fjellet som i dag.
Herlighet så heldig jeg er <3

Vi er snart oppe.
Og det er andre med hund på tur også en tidlig formiddag.

Spennende lukter.
Så hilse litt.


God drikke på toppen MÅ en ha av og til, selv om vann er godt det også 🙂
Og en selfie av hund og hundeeiger må også til.


Enda en gang; THIS IS LIFE!

 

 

#friluftsliv #shetlandsheepdog #fjelltur #turerifjellet #skritteller #mestring #glede #turglede #mars #sol #vårfølelse #hund #natur

14 kommentarer

Siste innlegg