energi

 

 

 

KVIFOR IKKJE

Det pĂžsar ned.
Eller rettare sagt, det pÞsar ned, pÄ tvers.
Eg prĂžvar Ă„ seie at hagar, blomster og trĂŠr blir glade – og det blir dei.

Om eg er glad?
Ja, kvifor ikkje.
Det hjelper sÄ lite Ä bruke energi pÄ det negative.

SÄ, kvifor ikkje vÊre glad nÄr det regnar?
Vi er heldige som i det heile tatt FÅR regn.
Heller regn enn tÞrke.

Og dei flotte dagane har vi innimellom allikevel.
Berre ta pÄ regntÞy og gÄ ut!
Kvifor ikkje?

 

mettekvalsvik
(16.07.16)

 

 

 

#minedikt #blogg #regntĂžy #dikt #dagane


 

8 kommentarer
    1. Ja hvorfor ikke….Men jeg kjenner at jeg blir litt nedfor uansett nĂ„r vĂŠret er tungt..Kroppen protesterer liksom..men ja, vi fĂ„r prĂžve Ă„ gjĂžre det beste ut av det..uansett vĂŠr!! Jeg prĂžver Ă„ si, ved regn kommer drĂ„per..og jeg elsker drĂ„per! hihih.. men akk..ikke alltid like lett.. ha en god, god dag!

    2. Fryktelig lite som gir meg energi for tia – det meste tapper meg bare. Men her regner det i dag ogsĂ„, og selv om hunden blir veldig ekkel og skitten, og det er veldig mye hund med 75 kilo sĂ„ tenkte jeg meg ut en tur … snart …

    3. Nei – hvorfor ikke! Det er bare Ă„ kle seg og nyyyte turen uansett! Seinest i gĂ„r kveld, var det pĂ„ med hele regn-u-hyret! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg