to skritt frem og ett tilbake

 

 

 

TIDEN

som man har så mye av, strekker ikke alltid til, den.

For en tid tilbake så la jeg ut DETTE innlegget.
Spennende NYE tider.

Også kom DETTE innlegget.

Også går dagane og lille LEIA tar hele min tid, pluss jobb og mine fritidsaktiviteter.
Kroppen min sier STOPP og jeg er nede for telling.

Jeg klarer ikke prioritere DATINGEN som jeg hoppet meg på.
Jeg klarer ikke følge opp.
Kroppen og sinnet er for slitent ennå, men jeg er kommet langt opp igjen og er positiv til det meste igjen.
Men jeg kan ikke klare å prioritere dating for øyeblikket.
Det krever mere enn som så, å få valp i hus.
Det er jo som en baby.
Og jeg får vondt i hjertet når jeg må reise fra henne.
Men hun MÅ lære seg å være alene, og det klarer hun nå, når jeg er på jobben eller korøving eller trener.

Jeg har kuttet ut AKTIVSENTERET – og det er en liten sorg i seg selv.
Kroppen og venstre hofta mest, takler det ikke.
Jeg skal begynne på basseng-trening i steden for, og håper betennelsen i kroppen ikke aktiveres for mye pga varmen.
Trening er godt og man må finne det rette for hver enkelt.
Nå prøver jeg noe nytt 🙂

Kanskje passer jeg helst alene?
Jeg vet ikke………
Jeg gir ikke opp datingen men akkurat nå noen måneder må jeg rett og slett prioritere lille Leia og få henne trygg og ordentlig oppdratt – så føler jeg meg også friere etter hvert.

Det er ikke alltid det er på det 4. det skal skje……….
Det var ikke det akkurat nå iallefall, selv om det var veldig spennende og hyggelig, så må jeg prioritere.

Så tenker du; MÅ du prioritere?
Og jeg svarer: JA!
Det er slik det er med meg.
Så blei det hund i første rekke akkurat nå.


Av og til føles det som om man tar to skritt frem og ett tilbake.

Jeg savner fortsatt noen å dele livet med, og håper fortsatt på å finne en som kan holde ut med meg.
Og det er veldig dumt å si at AKKURAT NÅ PASSER DET IKKE.
Men det gjør ikke det akkurat nå……. så da får vi se..

Tiden får vise.

 

 

#littavhvert #toskrittfremogetttilbake #tiden #dating #søndag

12 kommentarer
    1. Jeg skjønner det godt. Du må ta hensyn til det som er viktigst nå, og dukker det opp noen uten for mye strev, så er det ment sånn…Men akkurat jakten får du vente med 🙂 Klem <3

    2. jeg forstår deg og støtter deg i dine tanker ) Lille Leia trenger deg og det er du som har ansvaret for henne og din egen helse .
      Det finnes nok en der ute for deg,jeg tror att skal det skje så dukker han nok opp når du minst venter det og den dagen vil det føles helt naturlig ))

    3. Ja jeg tenkte på det i går..om hvordan det gikk..så liksom ikke noe mellom linjene i innleggene dine..men jeg forstår deg såååå mye! Det å få en valp tar virkelig alt av tid! og det er en viktig tid..Alt du legger ned av trening nå..får du igjen siden…Så det er klart det kan være for mye med et nytt forhold, og en ny valp! og en kropp som krever litt den også.. Så det høres fornuftig ut..og hadde det vært det helt rette..ja da hadde du ikke tvilt..Så kos deg med valpetid nå..så får tiden vise..Lykke til! Ha en god dag!

    4. Jepp, tiden får vise. En dag av gangen. Å få seg hund krever jo sitt. Kos deg med det du fikser og plutselig kommer prinsen på den hvite hesten! 🙂

    5. Alle kommer vi til det punktet at vi må prioritere, særlig for oss som har disse tullete kroniske diagnosene som gir oss trøbbel sånn stundom…
      Så lenge du vet hva du vil er det også du som vet hvordan du skal prioritere for å få til det du ønsker å få til. Hvis du akkurat nå har nok med å jobbe opp kroppen og følge opp vakre Leia så er det det du må prioritere. Alt annet kan prioriteres når det passer.
      Livet er fullt av korsveier der man kan ta opp til vurdering hvilken vei og hvile prioriteringer som er de riktig.
      Lykke til med Leia og kroppen – og prince charming sitter kanskje og venter i ei bærtue eller på en fjellknatt en vakker dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg