regn

I SKOGENS RO

Planen var å ta bilder med mitt speilreflekskamera i dag……
Men når det er lenge siden jeg har brukt det, og begynner klusse med innstillinger når første motivet dukker opp….
da er det gjort.
Ble bare rot og blitsen kom på hele tiden….
Også regnet det jo….

Ja da var det bare å bruke det jeg alltid bruker da, nemlig kameraet på min samsung mobil.
Det blir flotte bilder, selv om de ikke kan forstørres opp så mye som med et ordentlig kamera.

Bildene forteller sin historie, hvert enkelt av de.
Om du ser inn i bildet.

SONY DSC
Dette var det eneste gode bildet fra speilreflekskameraet i dag.
Men nå har jeg lært til neste gang 🙂

Jeg kunne ruslet rundt slik lenge, men kan ikke helt glemme tiden, da jeg skal på kveldsvakt.

Ha en flott dag der ute – og kanskje er du så heldig at du har en hvit vinter.
Noen hvit vinter må en lete lenge etter her på sunnmøre.
Det har vel for det meste vært en vindfull og regnfull og grønn vinter så langt.
Med unntak av et par dager med herlig snø og kulde 🙂

 

 

 

#samsunggalaxy #sony #speilrefleks #natur #selfie #fotografering #friluftsliv #bilder #blogg #dagen #sunnmøre #regn #dråper #vestlandet #norge #skog

 

22 kommentarer

Siste innlegg