trening

ENDELIG

Det er herlig å starte morgenen med den gode koppen kaffe, havregryn med rosiner og en dæsj sukker.


Den daglige dosen med vitaminer!!!

OG, være i treningsmodus til spinningstimen kl. 09.00
Herlig!!!
Selv om ikke kroppen er hundre prosent, så blir den aldri det, heller.
Men penicillin er over og betennelse i kroppen så som så.
Trening MÅ til for at dagen skal være god.
Den smører mine ledd og varmer muskler og da blir hele mennesket happy.
Så da er det bare å hive seg rundt.


Jeg kjenner at økten var hard og god.
Ny instruktør på timene onsdag morgen.
Kjempeherlig time med stor variasjon.
Artig!
Instruktøren heter Live.
Enormt herlig å kjenne at kroppen fungerer, selv om pusten etter bronkitt, ikke var helt på topp.
Men det kommer seg etter hvert.


Yeeee!
Ferdig med trening for i dag.
Ut i vind og regn, og hjem.

FITBIT 
viser 4475 skritt 
og


Forbrenning vises på bildet over.


Og bildet over viser at jeg har gått 14 etasjer.

Godt i gang med å gjennomføre mine 10 000 skritt for dagen 🙂

Trener du?

Nyt dagen der du er !

 

 

 

 

#fitbit #skritteller #spinning #trening #treningsglede #bilder #blogg #onsdag #januar #aktivtrening #tommelenopp #endelig #fibromyalgi #reumatisme #benskjørhet

 

20 kommentarer
    1. Viktig med en god start på dagen :)) Godt formen er i bedring og at du er i aktivitet :)) Kjenner jeg trenger å få til en gåtur snart..men med så mye det har vært nå om dagen og begrensa overskudd..har det ikke blitt prioritert..men det kommer bedre tider :)) Kos deg med resten av dagen <3

    2. flink pike )) jeg snakker ikke helt sant om jeg sier jeg trener for tiden hi hi ,men jeg går da )) har pasert 11 000 skritt i dag ,i morgen blir det nok mindre,da er det begravelse og lite trakking men det kommer bedre dager ,du er iallefall rå ,))

    3. Nei, jeg trener ikke noe om dagen…skikkelig dårlig.. Jeg BØR absolutt.. For å bli litt bedre form, forebygge vondter og gammelhet osv… 😀 Du er flink som bare det HVER dag 🙂 Klemmer til deg <3

    4. Du er flink, og trening kl 9.00 må være deilig. Da har du dagen til rådighet etterpå 🙂 Jeg trener ikke, men jeg går til og fra jobb…men burde nok begynt med litt styrketrening også. Fitbiten min er fornøyd. Over 13000 skritt og 18 etasjer…jeg stoler ikke helt på den. Men det blir noen runder opp og ned trappen så det er nok rett, men antall skritt….der tror jeg den teller mer enn den bør. Jeg har den jo rundt håndleddet og da blir nok mange armbevegelser også registrert. Har en skritteller i bukselommen også og den viser bare 7500 skritt. Ha en fin kveld 🙂

    5. margarites: 🙂 Fitbiten regner om aktivitet til skritt 🙂 Så når jeg har vært på spinning en time….. så får jeg egentlig ikke skritt for treningen, men fitibit omregner intensitet i treningen til skritt 🙂 Så FITBITEN er unik slik 🙂 Jeg sager litt ved………….. innimellom………og har jeg på meg fitbiten så regner den om sagingen til skritt. Det er helheten med FITBIT og IKKE bare det du går i løpet av dagen 🙂 Så jeg er glad i denne FITBIT 😀 Den omregner styrketrening og ……….. ja alt 🙂

      Du trener når du går til og fra jobb 🙂 Men litt styrke er også bra 🙂

      Han en fin kveld 🙂

    6. Spreking! hihih…fikk ny telefon..og den viser skritt..og jeg er ofte oppe i 10 000 skritt på en tur..men ligger rundt gjennomsnitt 7000.. morro å følge med! ha en god kveld!

    7. Trene og trene! Jeg går i hvertfall en mengde mil i året. 7 km i raskt tempo blir det mellom 3 til 5 ganger i uken. Noen dager går det fryktelig fort, og andre dager rusler jeg rundt, tar bilder og koser meg. Så bra du er i farten igjen. Finnes ikke bedre enn å komme i gang i et nytt år. Jeg har ruslet en tur i formiddag, for da er det ikke glatt. Det ble nesten 5000 skritt det, så ikke nok for i dag, men dagen er enda ikke omme. Heier på deg 🙂 Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg