det snør

 

VINTERDAGEN
Ja, dette er vinterdagen sin det.
Det snør og snør og graden bikker minus.
Glatte veier må du vite……..
Vi er jo ikke vant til dette her, vi som har hatt en grønn vinter inntil nå.
Og en må jo bare ut og teste om piggane virker da….
For ut og kjøre må jeg i dag.

Det er lørdag og Marita med familie kommer for kamp nr 2 – til kulturhuset i Herøy.
Handballkamp jenter 11.
Og det er mi fadderjente som skal spille, og da må jeg selvfølgelig inn å heie.

Noen bilder må jeg ta på veien innover.
Vi bor jo på en perle her ute i havgapet.
Herøy kommune er et vakkert sted med alle dei flotte fjell i syningom.

 


Kvalsvikstranda med utsikt mot #Runde.



På Nerlandsøybrua med utsikt mot #Hidsegga.



Fra Nerlandsøybrua mot Igesund og Hidsegga bak.



I Igesund med utsikt ut i havet der snøkava herjar.



Utsikt fra Igesund.

 

Så er det Herøy kulturhus.
Kampen starter 13.50 så jeg rekker det akkurat.

BERGSØY – ROLLON
JENTER 11


Marita med familie.
Marita, mi barndomsvenninne som alltid er EIN dag eldre enn meg <3


Ha tålmodighet……….
Det bare MÅ bli en #selfie  😀
I pausa altså.
Men du og du så flinke begge lag er.
Og jeg må jo da heie på ROLLON og Karoline.
HEIA HEIA HEIA

Og for en spennende kamp da gitt.
Rollon-jentene vant med TO mål.
Flott kamp!


Og her er storskåreren, og fadderjenta mi, KAROLINE 🙂



En herlig dag så langt.
Jeg er på vei hjem.

 

 

 

 

 

 

#handballkamp #detsnør #dagen #lørdag #januar #vinter #natur #fotografering #bilder #lys #utetid #innetid #blogg #utsikt #vinterdagen

 


 

8 kommentarer

Siste innlegg