flyge

 

 

 

 

VINGESLAG

 

TENK Å KUNNE FLYGE AVSTAD.
SLÅ UT MED VINGANE OG BARE SVEVE LANGT VEKK.
JA, AV OG TIL SKULLE EIN ØNSKE DET.
NÅR TANKANE BLIR FOR MANGE OG FOR TUNGE.

NÅR ALT BUTTAR IMOT OG EIN I DET HEILE TATT FØLER SEG
SÅ TOTALT MISLYKKA.
DÅ SKULLE EIN HATT VINGAR OG SVEVD AVGÅRDE.
SLUPPET ALLE BEKYMRINGAR.
SLÅTT UT MED VINGANE OG RISTA ALL ELENDE VEKK.
EIT VINGESLAG OG EIT TIL.

TANKANE BLIR LETTE.
EIT VINGESLAG TIL OG ALT DET TUNGE ER VEKK.
ENDA EIT VINGESLAG, OG DU SVEVAR HØGT DER OPPE.
INGEN BEKYMRING I SIKTE.
EIT VINGESLAG.

 

mettekvalsvik

 

 

 

#hobbygruppa #minedikt #vingeslag #flyge #blogg #fredag #bilder #fotografering #svevarhøgtderoppe

 

16 kommentarer
    1. Ååå flotte ord, og flott bildet! Fikk lyst å sveve vekk jeg også…hihihi..flakse bort alle bekymringer og plager! Ha en god ny dag!

    2. Så vakre ord som reiste rett i hjertet mitt <3. I blant hadde det vært deilig å bare sette på seg vinger, og sveve fritt rundt, men om vi ikke kan gjøre det fysisk, så er vi fullt i stand til å visualisere det <3 Så takk for ideen å visualisere akkurat det. Diktene dine er så fantastiske, jeg er ikke alltid så flink til å kommentere fra denne bloggen eller min andre passion4therapy, men jeg leser diktene dine så ofte jeg kan <3.Ønsker deg et fantastisk 2017.

    3. Tusen takk :).Den ene er jobb bloggen min, og det er den jeg har vært mest aktiv på det siste året, da den har tatt mye tid, og annen skriving som undervisningskompendier :). Derfor har jeg ikke fått blogget så mye på denne bloggen som jeg selv ønsker, men nå i 2017 skal vi reise mindre, blant annet pga min mann har nyoperert rygg og det ser ut som det også blir skifte av hofte. Så nå har det flyttet inn en vakker valp hos oss, så jeg gleder meg til blant annet skrive om gjennomførte spennende reiser som jeg ikke har fått tid til å skrive om, og gleder meg også til å fortsette å lese dine flotte og inspirerende dikt :). Ønsker deg en superkos helg :).

    4. passion4lifeandtravel: Herlig! Da holder jeg meg til denne bloggen din 🙂 Jeg er på vei ut døren snart for å hente MIN nye valp <3 Og vet at de er en krevende tid fremover 🙂 Da har vi valpe-historier vi deler begge da 🙂 Koselig å spennende tider 😀

    5. Å, så kos at dere får valp, vi fikk vår i desember og hun er 11 uker nå, og jeg er totalforelsket.
      Thi hi…da tror jeg kanskje du bør følge jobb bloggen min likevel, det er også en del privat på den, både under kategori passion4therapy som er meg, og kategorien: Cemilias herlige hundeliv <3 Der er det masse søte valpebilder og hennes historie <3. Hvordan hund blir en del av familien deres i dag?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg