bihule

 

 

 

INFLUENSA

Ja, den er her.

Og jeg som hadde troen på at den ikke skulle treffe meg………
Jeg har kjørt moren min til legen ene dagen og andre dagen kjørte Anita broren min til lege.
INFLUENSA!

Jeg har hatt irritabel hals……
Litt av og på med tett nese……..
Jeg risikerer bihulebetennelse hver gang en forkjølelse melder sin ankomst.

Jeg mista stemma tidlig i uka og tenkte at det blir med det.
Men hver dag har det seget til…….
Litt mere hoste, litt rennende nese og denne hodepinen.

I dag satt bihulene som et skudd.
Rettere sagt, tett som en potte.

Jeg ringte lege for å få ASITROMAX tredagers kur som tar hele bihulen.
Men jeg må inn på time og det skal jeg i morgen.
Så i morgen er jeg ikke klar for jobben.
Kan ikke gå slik jeg er nå.
Hoster, snufser, harker og mister stemmen.
Så da blei det forkjøling på meg også da….
Om enn en mildere enn det broren min har.
Han blei sykemeldt en ukes tid etter tre-dagers egenmelding.
Han var helt utslått.

Jeg har dette trykket på pannen, hodepinen og halsen og nesa…….
Feber har kommet i dag.
Fryser litt.
Jaja sånn går no dagane 🙂
Det finnes hjelp for det meste 😀

Håper du der ute slipper å få dette styret.
Take care!

 

 

 

#influensa #bihule #feber #hodepine #hals #rennendenese #torsdag #blogg #dagen


 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg