herlig

HORNSETEN

Jeg må allikevel innover en tur og handle for min mor som ligger med influensa, så da bestemte jeg at turen går til Hornseten i dag.
Jeg har nesten ikke stemme, og litt sånn småforkjøla, så da er dette en passelig tur.

Det har også snødd i natt og i dag, så det er litt snø igjen, fra den som regnet bort i går.


Det er morsomt å gå her.
Litt hjerter her og der 🙂

Snart kommer det nytt opp – men vakkert det som allerede står.


Jeg skal ikke opp til venstre i veien, men rett fram og opp skogen til høyre.

Når man kommer frem der man skal ta av for å gå til Hornseten, henger det masse hjerter ved skiltet.
Og noen hjerter her og der.
Snøen lager flott mønster.

Jepp 🙂

Utsikt til Voldsund på høgre side og Remøy-brua og litt av Remøya til venstre i bildet.

Kvalsvika ligger der så flott bak til venstre.


#Deterimotbakkerdetgåroppover

#Herøyhavland

Så går det nedover igjen.
Glatt noen plasser i stien, så jeg gjekk mye i lyngen ved siden av stien 🙂

 

 

 

 

 

#Hornseten #herlig #natur #snø #utsikt #selfie #blogg #dagen #friluftsliv #turglede #onsdag

 


 

14 kommentarer

Siste innlegg