første turen

1. januar 2017

Det er morgen – rettere sagt formiddag og det blåser kraftig ute, og vinden kommer fra nord.
Jeg vil ut pĂĽ tur, og turen avtales ĂĽ gĂĽ Runde.

Det er høye bølger ute, og da jeg stopper for ü plukke opp Eva, sü kommer det en hagl/snøbyge.
Men vi kommer oss ut til Runde og til Goksøyra.

Naturen er vakker og rĂĽ.
Kan ogsĂĽ vĂŚre farlig, sĂĽ vi mĂĽ ta hensyn.
Bølgene slür kraftig inn mot land og over land somme steder.


Her ser vi #Godøya i siktet.
Tatt fra #Runde – like ved #Miljøsenteret.

Bildet over, la jeg ut på instagram også, og tagget #yrbilder i det og de vil bruke bildet i #Dagsrevyen i kveld 🙂
Morsomt!!

Bølgene slo innover, sü vi mütte bare komme oss i bilen og kjøre videre.
Vi kjørte til #Goksøyra.

Det hagler og snør om en annen og det er 0 grader ute.

Moloen i Goksøyra.
For det meste under sjø.


Bildet over her, likte jeg spesielt godt <3


Årets første #selfie.

Takk for årets første tur, Eva Helsem Leine 😀

 

 

 

#Dagen #friluftsliv #førstetureniüret #1januar2017 #nydagnyemuligheter #carpediem #sunnmøre #hav #vind #bølger #natur #fotografering
 

14 kommentarer
    1. Godt nytt ür! vet du, nür jeg vipper ryggen pü den bÌrbare PC. bakover, blir disse bildene ENDA flottere! Det blir en fantastisk lys/skygge/silhuett virkning! Har du prøvd ü gjøre det nür du ser pü dette innlegget? (Hvis du har bÌrbar pc ,da!)

    2. SĂĽ gøy at du/bildet kommer pĂĽ dagsrevyen! gøy nĂĽr de bruker bildene vi tar! og det du skriver her at du syns var fint..det nest nederste…DET likte jeg ogsĂĽ utrolig godt!! Nyyydelig! og alle var jo fine..og mektige!! ja, naturen er RÅ.. og her er det krefter!! HA en god kveld!

    3. Det sĂĽ ut som en frisk tur pĂĽ ĂĽrets første dag! Noen tøffinger dere som vĂĽger dere utendørs. Fine bilder som ser ut til ĂĽ vĂŚre tatt i “BlĂĽtimen”. Ja, naturen bĂĽde tar og gir, kreftene er store. Ha et godt nyttĂĽr!

    4. karidansen: Tusen takk, karidansen <3 Ja jeg gjør det av og til for å se bildene "bedre" om man kan si det slik................. bildene forandrer seg med hvordan laptop-ryggen står. 😀 Artig at du synes de ble flottere da 😀 Stilig!!
      Ønsker deg en herlig mandag!

    5. fruensvilje: Hei og god morgen herfra 🙂 Ja det var mye vèr ute 🙂 Og i dag er det snø! Rundt meg ligger mine nĂŚrmeste av influensa………….. jeg har mistet litt stemmen. Det ligger i halsen og roter til……..har litt hodepine…. disse tingene har vart siden romjulen…….med meg……….hĂĽper de sklir sakte over og ikke utvikler seg til noe mere 🙂

    6. fruensvilje: Hehehe nei jeg skal passe meg for ĂĽ tulle med bølgene 😀 hihihi takk og takk. De rundt meg ligger rett ut av influensa…………… fĂĽr bare krysse fingre. Jeg har noe ugreie i halsen som har vĂŚrt der en ukes tid…………….. fĂĽr hĂĽpe det blir med det .-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg