mangt og meget

TORSDAG

Og har avtalt med en venninne Ä gÄ en tur over #Tverrfjellet.

SĂ„ skal jeg finne frem og henge opp og pynte litt – ja bare litt – til advent, fordi jeg skal jobbe fire dager fremover nĂ„.

Vi parkerer bilene pÄ Heid og rusler avgÄrde.


Det blÄser litt og er litt regn i luften.
Tror det er sÄnn ca pluss 4 grader ute.
Men det er godt Ă„ gĂ„ en tur uansett regn eller vind 🙂

Jadda!!!
#selfien sin det 🙂

Her er vi innom en av de flotte gapahukene de har bygd langs denne flotte turstien over Tverrfjellet.
En kan sitte her og bare nyte utsikten og spise noe medbrakt god mat om en vil 🙂

Det lÄ litt hagl ved gapahuken.
Det er vinter gitt 😀

Og nedover vi gÄr.

Jeg falt helt for disse nakne som stod slik og strakte seg oppover.

 

Vel hjemme er Mr Sniff lykkelig over at matmor er hjemme.
Han har jo ikke fÄtt vÊrt mye inne mens matmor var pÄ tur


..
SÄ nÄ nekter han nesten Ä gÄ fra det varme gulvet.
Tror ikke han har lidd noen nÞd selv om han ikke har fÄtt vÊre inne sÄ mye.
Mat har han fĂ„tt hele tiden 🙂


SĂ„ er vi her igjen da – og jeg synes IKKE det er sĂ„ lenge siden jeg var i disse sakene sist.
Jeg har hatt en messing-adventsstjerne i alle Ă„r men i dag tok den liksom og kuttet strĂžmmen og eksploderte da jeg skulle teste om lyspĂŠra virket.
Jaja da var den ferdig og gjort sin misjon.
Jeg har jo en rÞd stjerne som lyser sÄ fint, sÄ ingen krise.


SĂ„ er jeg litt klar for advent og dagene fremover.
Jeg skal ha lyslenker ute – og det fĂ„r jeg gjĂžre en annen dag.
Kanskje lþrdag




Men det er meldt storm da,,,,,,
Hehehe  men fĂ„r tjore de fast sĂ„ de varer ut Ă„ret 😀

 

Ønsker dere en nydelig kveld.

 

 

#gjĂžreklart #mangtogmeget #torsdag #snartadvent #forberedelser #dagen #blogg #natur
 

14 kommentarer
    1. SĂ„ koselig tur! Ser ut som en herlig utsikt! ja jeg hĂžrer mange som begynner Ă„ pynte lenge fĂžr…sĂ„ er jo bare Ă„ gjĂžre som man selv vil..fint ble det!! Ha en god kveld!

    2. Fine turbilder og jeg liker ogsÄ varme gulv akkurat som Mr Sniff :)) Har pynta litt til jul i dag jeg ogsÄ, hopper over det lilla og rett pÄ det rÞde :))..men ikke duker og blomster enda :))Kjente igjen det med adventskalender..vi var tre sÞstre, som delte pÄ Ä Äpne ..og inni var det plastfigurer og jeg minnes det var samme kalender flere Är pÄ rad, for lukene var Äpna fra fÞr hos oss ogsÄ :)) Klem <3

    3. SĂ„ julete og fint det var blitt hos deg 🙂 Og en deilig tur har du ogsĂ„ fĂ„tt tid til 🙂 Mr Sniff ser ut som han tar livet med ro 😀

    4. sÄ koselig det var i heimen din no da )) jeg liker advent og julepynta heimer hi hi ,lys har jeg fÄtt ut i hagen men ikke slÄtt dem pÄ ennÄ,det blir fÞrst pÄ lÞrdag,kanskje eg skal knyta noen hyssingbiter pÄ i tillfelle stormen stikker innom

    5. De “blomstene” eller heller rester fra blomster, stilk + “kronbladholdere” gjorde seg virkelig flott pĂ„ foto her! Hyggelig Ă„ se at du kommer deg ut pĂ„ tur, uansett vĂŠr. Ser ut til en lattermild og toppers tur med venninne her, masse fine fotoglimt. SĂ„ har du jaggu fĂ„tt det lunt i stua med adventsfargen lilla og rĂždt. NĂ„ er det altsĂ„ advent om noen dager, til og med katten gleder se, kan jeg se.
      Ha en trivelig adventsperiode!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg