møtet

MANDAG

Og det er ettermiddag og jeg har avtalt et møte med en blogger.

Vi skal møtes inne i BYPORTEN ved Oslo S – på kafe der.
Vi skal møtes kl 16.00.

Jeg er litt før tiden – for jeg er litt slik – liker å ha god tid – og ikke komme for sent.

Jeg er ved stedet vi har avtalt – og der ser jeg denne personen jeg bare har snakket med via bloggen.
Hun sitter med ryggen til, men jeg kjenner henne igjen med en eneste gang.

Sü titter jeg frem fra hjørnet og vi møtes, og skravla er i gang.

 

 

FRODITH
Jepp…
Det er denne dama jeg har avtalt ü møte.
Og endelig passet det også 🙂


Og om du klikker pü bildet av henne her, kommer du inn pü innlegget hun hadde om møtet vürt.


For ei dame!

Du verden som alt passet til det jeg trodde.
For man lager seg jo et lite bilde av hvordan man tror andre er, som man bare har sett bilder av og pratet med pĂĽ nett.
Og hun var jo akkurat slik som jeg forestilte meg.

 

Vi pratet og pratet om alt mulig.
Og timene føyk avgürde.
Jeg ble sittende og se/studere nĂĽr hun snakket.
Hun bruker hele seg nĂĽr hun snakker.
TegnsprĂĽket er en del av henne og hun bruker tegn hele tiden mens hun beskriver alt mulig.
SĂĽ herlig!
Og jeg lĂŚrte et nytt ord den dagen som festet seg til minnet, og som jeg viste til mine kusiner som jeg traff dagen etterpĂĽ.


Hun fortalte om noe som gjorde at “hjertet hennes smeltet” også viste hun tegnet for det – og det syntes jeg var så fint <3

Vi snakket om sĂĽ mye denne dagen.
Og denne damen er rett igjennom god og vakker både inni og utenpå 🙂


Og vi avtalte / eller rettere sagt så hadde jeg et ønske om å treffe henne igjen og gå på fotosafari til Operaen – neste gang.  hehehehe
Og det har blitt en avtale det ja 🙂
Det blir gøy.


Ja, det er jo bare slik da, at man må ha noen selfier når man møtes 😀

Så lakker og lir det mot “takk for hyggelig prat” og “vel hjem” .
Og jeg er takknemlig jeg, for dette møtet.
Vi er ikke sĂĽ ulike vi to.
Vi fniser litt og tar noen selfier til – så går hun hjem til sitt og jeg drar for å møte min sønn som nå er ferdig på jobb.

Heheheheheh

Veldig hyggelig.


PĂĽ gjensyn.

 

 

 

#Oslo #bloggermøterblogger #frodith #mandag #november #dagen #latter #glede #selfie

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg