pĂĽ tur

TIL AURSKOG

og besøker min venninne, Laila, med familie.

 

Jeg skal videre til Oslo men først noen dager  her pü Aurskog.

Vi fikk flotte turer og gode samtaler.

Første turen vi tok gjekk til #Sørumsand og langs Glomma.

Nydelig og kaldt i luften.
Litt glatt her og der så vi måtte gå forsiktig her og der 🙂


#Selfie må alltid til 😀


Laila utfordrer de glatte steinene 🙂


Som sagt lenger oppe, sĂĽ var det litt glatt her og der, og da vi gjekk tilbake, holdt det rett og slett pĂĽ ĂĽ gĂĽ galt.
Laila sklei i trappa og kilte foten imellomm to trinn………….
Men heldigvis ingen skader eller blåmerker 😀

Da vi var vel hjemme, ville eldste datter i huset flette hür.*Og jeg sa meg villig til det jeg  hehehe
For jeg elsker at noen steller med hĂĽret mitt.


Og dette ble jo en fin fletting det med håret mitt som ikke er så aller langt lenger 🙂

 

LØRDAG
og vi drar til et sted som heter #MANGEN.
Og det første vi møter der er denne nydelige røde gamle kirken.

Det er kaldere i dag og veien hit var tynt lag med is pĂĽ.

Is pĂĽ vannet.



Jeg så tendenser til et hjerte i vannet her 🙂



Dette var et fantastisk sted for foto-glade meg 🙂


Her er vi ute på en flytebrygge  som gynget litt 🙂

 

Til slutt er vi innom  #EIDSVERKET GODS.

Et fantastisk bygg altsĂĽ!


Laila var tøffere enn meg, og gjekk over den planken.
Jeg tenkte at den var så glatt at jeg gjekk heller tilbake samme vei 🙂
Men et flott bilde ble det av det da 😀

 

 

Dette var bilder fra turene og besøket pü Aurskog.

 

 

 

#venninner #blogg #utpüturaldrisur #natur #ferskvann #frost #spegling #november #dagen #friluftsliv #glomma #eidsverketgods #mangen #sørumsand #pütur

10 kommentarer

Siste innlegg