kulde

SØNDAG

Og det er minusgrader.

Det har vĂŠrt ei flott helg og i dag ble det anledning for en fjelltur.

Da jeg har vĂŠrt pĂ„ Kor-cup hele helgen, i Ålesund, var ikke energinivĂ„et pĂ„ topp da jeg kom hjem, men en liten tur mĂ„tte jeg bare ta.

Det er ikke mye en fÄr gjort innomhus slike dager.
Ikke for meg iallefall.

SĂ„ da kjĂžrte jeg til NĂŠrĂžya og parkerte der.

FÞrste mÄl ble Leinemastra.

Deretter Vardeheida – ned til FrĂžystad og gangveien tilbake til bilen pĂ„ NĂŠrĂžya.

Ei flott runde jeg kan ta flere ganger 🙂

FĂžrste gangen jeg gjekk der, var sammen med Andrea og Julie.
Morsomt Ä finne nye stier Ä gÄ pÄ.


Det er kaldt og klart – isete her og der.
Herlig Ă„ ha det slik da 🙂


Kan du se at dette er en kar pÄ vandring.
Han bĂŠrer noe pĂ„ ryggen 🙂



HerĂžy.



#Selfie ved Leinemastra 🙂
SĂ„ utrolig friskt og godt Ă„ komme seg ut.

Steffen V., og en av gutane til Karl-Bjarte kom ned fra Leinemastra.
Dei hadde vore og ordna lysa som skal tendes til advent 😀
SÄ fort tida gÄr da gitt




..

 

 



Frost.



PĂ„ vei mot Vardeheida.



En god del folk ute i det strÄlande men kalde veret.
Og denne fuglen pÄ neste bildet, hoppet rundt fra stein til stein.


Gangveien tilbake til bilen.
Ved den kassa du ser, gÄr stien oppover i skogen mot Leinemastra.
SĂ„ om du ser etter den kassa, sĂ„ finner du stien – mot Einedalen i retning.

 

 

 

#sÞndag #natur #strÄlende #minusgrader #Vardeheida #Leinemastra #november #turerifjellet #friluftsliv #blogg #sunnmÞre #fugl
 

 

16 kommentarer

Siste innlegg