bart

TIRSDAG

 

En liten tur ut i dag.
Etter mange kraftige regnbyger, så ga det seg, og solen tittet frem mellom skydekket.
Det er kaldt og luften er liksom litt vinterlig.
1. november.
Jeg kjenner at dagene går fort.
Så da er det bare å nyte tiden.
 Selv om det er kaldt i luften og mørket siger fortere på, er det godt å være ute.

Jeg rusler i Mulevikvegen.


I vannet her ser jeg et halvt ansikt – kan du se det?


Tone er ute og sykler den vanlige runden med hunden sin.


Det er flott lys.
Lys kjenner vi alle, gjør oss lyse og lette 🙂


Susann og Saga er også ute og går tur.
Fotografering ligger høyt på listen hos både meg og Susann 😀
Hehehehehe


Dette bildet ble mitt instagrambilde i dag.
Susann og Saga skulle videre til Muletua.


Det er godt når det lysner og en får utsikt.


Ja se her ja…………….
En dame med bart, gitt!!
Dette gjorde jeg til støtte for #Movemberfoundation – og deres arbeid for menns helse.
Bildet ligger også ute på instagram – da det var der jeg så dette med at vi kan ta bilde med bart og gi vår støtte  😀


Så var jeg innom for å se på solsikken, i hagen min,  som bestemte seg for å komme når sommeren var over.
Jeg tror ikke den kommer veldig langt, men som du ser her, er det en vakker liten solsikke, som iallefall prøver 😀

 

 

 

#BidraMedBart #movember #førstedageninovember #tirsdag #november #dagen #blogg #friluftsliv

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg