slike daga

ONSDAG

(Dette innlegget er IKKE sponset)

Og jeg har fått pakke!

En pakke jeg har ventet på 🙂

Jeg ble ukesvinner i #Ytmaks sin konkurranse som går nå, på instagram.
De gjekk ut med ønske om at om du brukte YT produkt så kunne en tagge navnet og være med i trekning og vinne #Bergans ryggsekk 🙂


Og med dette bildet ble jeg ukesvinner for en stund siden 😀
Bildet er fra topptur til #Saksa, i Ørsta kommune.

Og i går lå denne lappen i postkassa.


Spennende!
Og jeg visste ikke hvilken farge jeg fikk 🙂

En herlig rød sekk <3
Og akkurat slik jeg ønsker meg.
En sekk som har lufting i ryggen så den ikke ligger tett inntil ryggen 🙂
JIPPI!!!


Mr Sniff er mistenksom til alt, og syntes til slutt at eska var mest spennende.

Jeg gleder meg til å dra på tur med denne sekken.

 

#slikedaga #pakkeiposten #onsdag #blogg #glede #fargenrød #dagen

 

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg