sommer i september

SØNDAG

Og dagen starter med dagvakt.

Det er fĂžnvind ute.

Blir litt tung i hodet av varmen og tenker at jeg mÄ gÄ en tur etter jobb.

PÄ vei hjem siger det pÄ en ide.
Jeg skal dra til #Mulevika og bade!

Koret mitt skal synge i kirken kl 19.00 og det er oppmĂžte 18.00.

SĂ„ jeg er da hjemme 15.30 og 16.00 er jeg i vannet.

Hehehehehe nÄr man vet hva man skal
..
Ja da er det bare Ă„ fyke avsted.

Det er fĂžrste gang jeg bader i saltvann i Ă„r.
Har badet i ferskvann pÄ Þstlandet.

SĂ„ dette var vanvittig herlig!
Mulevika med #storhavet rett inn, var lunket i dag.
Ingen problemer med Ă„ sitte ute i vannet og slappe av <3

video:snapchat845220115195866397

 

Video mÄ til pÄ slike dager   hehehehehe

SĂ„ var et Ă„ komme seg hjem, i dusjen, pĂ„ med kor-klĂŠr og kjĂžre til kirke 🙂
Ja
..
Jeg fikk i meg en matbit fþr jeg fþyk ut dþren 🙂

Vi sang 3 sanger i kirken.
Kveldsmesse som er sÄnn ca hver tredje mÄned.
Koselig.

KjĂžrte hjemover rundt 21.00 og det var fortsatt 20 varmegrader ute.
Hva byr du????
Sommer og september er pÄ hell <3
MĂ„ jo bare nytes!
 

Ønsker dere alle en god kveld og natt!

 

 

#video #sensommer #sommeriseptember #fotografering #bade #hav #saltvann #herlig #sĂžndag #dagen

 

 

 

 

 

 

 

22 kommentarer

Siste innlegg