skiftende

DAGANE SOM KOMMER OG GÅR

 

Det har vÌrt et herlig høstver i september.
Reine sommeren.
For det har vĂŚrt sommertemperaturer.
Og det er godt at høsten starter slik, varsomt og mildt.
For det som vi har i vente,,,,,,,,,,,
Høststormane……
Dei er nok ikke av det milde slaget.

Men den tid, den sorg.

Men sĂĽ har det skiftet litt.
VĂŚret er skiftende.
Høsten har trüdd mere i kraft.
Det er regn ute og vinden suser litt mere.

Da er det godt ĂĽ plukke frem bare dager gamle minner.


Dette bildet som er fra onsdag denne uken.
Turen til #Saksa i Ørsta kommune.
Jeg ble med i en konkurranse pĂĽ instagram for YTMAKS og vant ukens konkurranse og fĂĽr en #Bergans tursekk i posten om litt.
Herlig!!!



Torsdag var det blank sjø.
Havblikk.
En liten sykkeltur og middag hos moderen – og da tok jeg dette bildet.
I fjøresteinane her har jeg vokst opp.
Her har jeg badet.
Svømt og vasset.
Fisket krabber.
Gode minner.


I gür var jeg med en venninne pü kafè.
Vi skulle møtes pü Madelynn,
Veret var skiftende.
Regnbyger innimellom sol og skyer og blĂĽtt.
Kjenner at høsten har satt seg.
Dette bildet tok jeg pĂĽ vei inn mot FosnavĂĽg.
Kvalsvika til venstre og Runde-fjellet til høyre.

Ønsker dere alle en god lørdag!

 

 

 

#skiftende #lørdag #dagenfør #daganesomkommeroggür #blogg #etdiktomdagen #høst #ytmaks #september #dagen #natur #friluftsliv

 

12 kommentarer

Siste innlegg