blikkstille

TIRSDAG

Og det er forskjellig syslerier å gjøre hjemme…………

Ja det må til av og til……….

Vaske litt og slik………

Ut på ettermiddagen må jeg ut en tur før jeg skal på kor-øving.

Har avtalt med bestis-veninna å komme inn en time før kor for å øve litt sammen.
Vi skal jo kunne alt utenat…………
Da er det bra at Marie har piano 😀

Øvelse gjør mester <3

Jeg rusler i #Mulevikvegen og tar av ned mot vatnet.
Går inn i skogen som er på min vei, og kommer til et gammelt fjøs som ikke lenger er i bruk
Et vårfjøs.
Men først er det litt sopp og andre flotte natur-herligheter på veien.


Her er det et spindelnett over gresset med lett dogg på 🙂



Vårfjøset.

Det blir bare mere og mere igjengrodd.
Men jeg elsker å rusle her av og til 🙂
I dag var det faktisk en flått på fleese-jakka mi……..


Jeg går opp og over denne steingarden.
Vandrer litt lenger, og kommer til vatnet.


Det er blikkstille – og fisk vaker i vannet.
Øyenstikkere over alt.
Det er nydelig temperatur ute og solen titter av og til frem.
Helt herlig å være her i stillheten.

Så rusler jeg meg hjemover.
Det blir lett skydekke og snart er himmelen helt skyfri.

 

 

Nå er korøvingen ferdig og kvelden er her.
Take care!

 

 

#blikkstille #tirsdag #bilder #natur #blogg #etdiktomdagen #fotografering #friluftsliv #dagen #høst #september

 

8 kommentarer

Siste innlegg