av og til

LØRDAG

Og det er korøving hele dagen.
Øvingshelg!

Og av og til er det slik at kroppen ikke er helt med…….
Og i dag har det vært en slik dag……
Og slike dager varer noen dager.

Slike dager da det er tannverk i kroppen.
En verk som gnager seg inn i margen på en måte.
Der alt egentlig er vondt.
Og hvor den vondten kom fra og hvorfor………..
Ja det er et mysterium……
Men her er den og jeg må forholde meg til den.

Det er slik å våkne av og til og vite at i dag blir det en vond dag.
Eneste årsaken til det, er nok at kroppen bare er slik, pga fibromyalgi, beinskjørhet, slitasjegikt og reumatisme.

Ja, av og til bli det verre enn til vanlig.
Det er ingen gode dager slike dager.
Og i dag har jeg vært på korøving fra 10.00 til 17.00 og til slutt var det som om jeg ville svime av pga stivhet i nakke og skuldre.
Og denne beinverken…………
Tannverken i kroppen.
Denne smerten har vært glemt siden sist jeg hadde den og jeg husker ikke når det var.
Det er jo positivt!

Så jeg parkerte bil og korveske, tok på andre klær og sko og ruslet til Mulevika.

Rein medisin <3
Det er det som må til……. å gå ulendt……..
sortere tanker og prøve senke skuldre.
Stress er min værste fiende.


Da er det godt å møte dette.

Fokusere på bare det nære akkurat her og nå.

Nyte havet som kommer i bølger innover og lager fine mønster i sanden.

Smile og ta en selfie i solstråler.

Dra inn havluften <3

Fange bølgene i det de slår mot en stein.


Lure på hvem sin sko som ligger igjen i fjæresteinane.

Rusle hjem med litt mindre smerter.

Ta et par skyggebilder og nyte solnedgangen.

Nå er det kvelden og kroppen er i tyngste laget.
Det er faktisk litt vondt å skrive dette innlegget.
Men det er ikke det at jeg vil syte og klage, for dette vet jeg kommer av og til.
Det er bare at det kommer litt uforberedt, og smerter er ikke gøy å ha.

Jeg skal slappe av og ta kvelden snart.
I morgen er det ny dag med ny korøving.
Ja, ny dag og nye muligheter rett og slett.

Take care!!

 

 

#avogtil #lørdag #hav #fibromyalgi #smerter #reumatisme #slitasjegikt #beinskjørhet #fotografering #Mulevika #september #nydag #medisin

16 kommentarer

Siste innlegg