sopp

TORSDAG OG TUR TIL MULETUA

 


Og oppover og langs med fjellet, det går 🙂

Begynner nærme meg toppen – og her har en utsikt rett til  fuglefjellet på #Runde.

Nesten oppe og taket til hytta kan skimtes.

#Selfie
Og jeg strekker hånden opp til hilsen for en ørn som svever der en liten stund.
Jeg bruker gjøre det, hilse med hånden opp og til hjertet 🙂
Bare en ørn ser jeg i dag.


Jeg går en annen sti tilbake – da jeg vil gå ned og inn i skogen.


Og det er ikke mye sopp å hverken finne eller fotografere……
Men noen ble det 🙂


Jeg liker slike mosegrodde tre-stubber 🙂

 

Det var vått og til tider gjørmete der hvor jeg gikk i skogen.
Det har nok gått kyr der i sommer.
Det så slik ut også.
Opptråkket og kumøkk her og der.

Men jeg trives å gå der – mye fint og spennende fremover, så jeg må nok flere ganger dit 🙂

 

 

#torsdag #sopp #Muletua #fotografering #friluftsliv #turerifjellet #natur #skog #august #blogg #sensommer

18 kommentarer

Siste innlegg