flink

HVA ER DU FLINK TIL?

Ja dette spør FRODITH deg om i dag 🙂

 

 

Hmmmmmmmmmmm hva er jeg flink til ?

Janteloven?

Det med å ikke tro at en er noe……….
Hva tror du at du er?

Joda!
Jeg har lært meg at JEG ER MEG!
Jeg har lært at jeg er flink til mye.

Jeg er flink til å male bilder på lerret.
Jeg er flink til å skrive dikt.
Jeg er flink i yrket mitt.
Jeg er flink til å lytte.
Jeg er flink til å trene 🙂
Jeg er flink til å ta bilder.
Jeg er flink til å synge i kor.
Jeg er flink til å holde meg røykfri!
Jeg er flink til…………
Ja, jeg er flink til så mye her i verden.

Og det er godt å skryte litt av seg selv av og til selv om det ikke er så enkelt.
Slik…….
Det gjorde godt å få skrytt litt av seg selv <3

Hva er du flink til ????

Ønsker dere alle en herlig dag der ute!!

 

 

 

#flinktil #littavhvert #blogg #hvaerduflinktil? #onsdag #august #janteloven

12 kommentarer

Siste innlegg