17.08.2016

I MIN HAGE

Ja, jeg har klippet plenen i dag.
Det må jo til av og til.
Og i og med at sommeren er tilbake for en stund, ja så er det mye svette og fluer  i et par timer……….

Men så er det gjort for en uke eller to fremover og da er et på tide å se litt hva som er i hagen, fortsatt 🙂


Denne fargen elsker jeg rett og slett.
De andre hekk-plantene er falmet og ferdig blomstret, og da kommer denne.
Nydelig utover sensommer og tidlig høst.
Ja, for man kan merke at det lakker og lir mot høsten.
Men for meg er høsten den vakreste tiden, så jeg gleder meg.

Det ble bare en rose på dette reosentredet i år……..
Fin iallefall 🙂

Denne gule hekk-planten er også vakker.
Fortsatt litt liten, men gir meg minner fra da jeg trillet dukkevogn i mitt barndomshjems hage.
Vi hadde en rekke med den hekken.
Og der gjekk jeg med min flotte dukkevogn <3

Jeg har mye lyng i hagen og rundt ved tomta mi – og det er nydelig rett og slett.

Denne fikk jeg av en venninne en gang og jeg fikk den som inneplante en vår – så plantet jeg den ut og den kommer igjen hver sen-sommer 🙂

Plommene godgjør seg. 
Fortsatt  noen uker til de er spiselige.
Gleder meg til å spise!!

Bittelitt bringebær, men ikke så mye å skryte av rundt hos meg.

Det er godt når hagen er stelt.
Mere morro å gå rundt å se på ting da.

Når man har hus og hage er det mye som står på tapetet.
Jeg har bl.a. en grusvei som må gjøres noe med………..
Men det får bli til neste vår, tenker jeg.

Take care!!

 

 

 

#minhage #onsdag #bringebær #plommer #plenklipping #hage #rosentred #lyng #sensommer #hagenmin #hage #august

8 kommentarer
    1. du har mye vakkert i hagen ) og det er dei små fargeklattane som betyr noe.Det ble ikke luking på meg i går,men vi får se om det blir litt i dag,nå ligger tåka så tett ute att vi bare ser ned til garasjen,så får dagen vise om det letner etter hvert,skal kose meg uansett ) ha en fin dag du også

    2. Flotte bilder og mye flott i hagen! ja den ene rosen var nydelig!! også står den der alene! Gled deg over hagen og ja, det er mye å gjøre i en hage! Ha en god dag!

    3. fruensvilje: Jeg kunne se forbi JAKTA og til Leira og Kårdalen 🙂 Fra der jeg satt på SLOGEN, i går ja 🙂 Og jammen var det mye tåke gitt………….. den seg litt oppover men ikke så mye. Vi hadde god oversikt. Tenker du koser deg uansett tåke eller ikke 😀
      Kos deg og ha en fin fredag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg