alt klart

I dag har det vært en flott sommerdag.

Har ruslet ute –

vært hos moderen en tur –

i hagen og sett på all bæra som modnes 🙂


Mmmmm  stikkelsbær og rips <3

Så har jeg vært hjemme og pakket.
Ryggsekk………..
bag..
toalettsaker…
ja…….. alt som trengs for å være i fjellet en ukes tid 🙂
For i morgen drar jeg først til Ortoped ved Ålesund sykehus for vurdering av hoftene mine…..
Og derfra kjører jeg mot Jotunheimen 🙂

Men først tok jeg meg en ettermiddagstur til Mulevika.

Nå snur jeg nesen østover snart.
Gleder meg til en uke i fjellet.
DNT hytte og annet 🙂

Så gleder jeg meg til å komme tilbake hit og fortelle om turene <3

 

Take care !!!

 

#fotografering #natur #bær #mulevika #mulevikvegen #utetid #sunnmøre #solnedgang #dagen #altklart #friluftsliv

 

10 kommentarer

Siste innlegg