selfiestang

OPP TREPET OG TIL LUNDEURA

 

Patrick (eldsteguten) har aldri vært i lundeura før, så da var det på tide 🙂

Opp trepet.

Det er litt slik nervepirrende ĂĽ passere nĂĽr de stĂĽr og tar i mot deg pĂĽ stien, disse kyrne.


Men vi kom oss greit forbi der ja 🙂

Vakre Runde <3

Første selfie med selfiestang som jeg fikk av Line og Stein fordi jeg passet kattene deres  mens de var på ferie 😀
Den stod på handlelisten men da slapp jeg det 😀


Det yrer av folk og Lunde i Lundeura i kveld.
Vi ankommer Lundeura ca 21.15.


KjĂŚrlighet.


Vi er på veg mot trepet igjen – hjemover.
Patrick ser mot kvalsvika.


Selfiestanga fungerer men mĂĽ lĂŚre meg teknikkene her hehehehe


Her ser dere hjemplassen vĂĽr.
Ja, som jeg peker pĂĽ.
Kvalsvika

En nydelig kveld, og kl. 23.30 var det 17 varmegrader ute 🙂
En herlig sommerdag!

 

 

 

#Runde #trepet #Lundeura #lunde #friluftsliv #fjelltur #selfiestang #turerifjellet #sunnmøre #foto 

18 kommentarer

Siste innlegg