anonym

HEI!

 

Jeg er ikke anonym.

Jeg har kommentert og kommentert og kommentert, og forstår nå at jeg har vært “DEN ANONYME” kommentatoren på flere blogger 🙂

Ja, da KAN det være meg som har vært innom deg 🙂

Det var frodith som tipset meg om det.
Og jeg er kjempeglad for ĂĽ ha blitt gjort oppmerksom pĂĽ det.
For det er kjedelig å få anonyme kommentarer…………………………………

 

Vi kom i snakk om noe og jeg sa at joda det hadde jeg sett og kommentert (da hun og annebe møttes).

Og de to innleggene er HER og HER
 

 

Jeg leser jo at annebe skriver noe  om anonyme bloggkommentarer………

men tenker ikke på at det KAN VÆRE MEG!!!

OBS!

Jeg mü iallefall se nøyere etter nür jeg legger igjen en kommentar.
For jeg trodde at min bloggadresse kom opp automatisk…… for det gjør den sånn egentlig 🙂
Eller???

 

Joda, så jeg kan være deres ANONYME KOMMENTATOR der ute i bloggverden 😀 som herjer rundt.

Det er meg; ETDIKTOMDAGEN!

YOHOOOOO!

Det er greit når man finner ut at det kan være en selv som herjer vilt som anonym 🙂

hehehehheheheheheeheh

 

JEPSIPEPSI!!!
Skal være litt mere obs heretter 🙂

Det er vel slik som kan skje med de fleste…… jeg tok som en selvfølge at navnet mitt kom opp når jeg kommenterte.
Det er nok ingen selvfølge 🙂

Ønsker dere alle en herlig dag der ute!

Jeg venter pü at sola skal komme og tørke opp regnet sü jeg kan male litt mere pü huset mitt.
Skal få tatt et før og etter bilde snart 🙂 
For snart er det for sent med før og etter, for jeg er snaaaaart ferdig.

 

 

#anonym #littavhvert #kommentere #blogg #etdiktomdagen #fredag #juli #skyggebilde #fotografering

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Av og til kommer ikke navnet automatisk opp i feltet, og da må det skrives på nytt! Jeg har gjort det samme en gang, og da mener jeg det var Frodith som gjorde meg oppmerksom på det, for hun skjønte at det var meg! Bra man har observante bloggvenner som gjenkjenner måten man skriver på! Fikk i alle fall EN sånn anonym kommentar jeg også, men så lenge det bare er hyggelige kommentarer, så er det jo ikke så farlig! 😀

    2. JassĂĽ sĂĽ det var deg ja..hehe..:) Skjønte det var noen “kjente” derfor jeg laget det innlegget..Jeg hadde ogsĂĽ en periode hvor jeg ikke var klar over at jeg kommenterte anonymt..nĂĽ prøver jeg ĂĽ se etter..men hender jeg glemmer..PĂĽ Ipaden er det som regel ikke ferdigutfylt…
      Stilig og “anonymt” skyggebilde <3

    3. Ja jeg har hatt en anonym pü besøk hos meg..og har ikke tenkt over at det kan vÌre deg..trodde det var noen fra vennene mine som ikke har blogg.no.. Sü da vet jeg..TAKK.. jeg har det ogsü sünn pü noen blogger..at jeg mü fylle inn navn..eller begynnelsen, sü kommer det av seg selv..men bare pü to stykker nü.. Jeg svarte den anonyme hos meg engang med ü skrive tusen takk ANONYM..for ü kanskje gjøre den oppmerksom pü det..hihihi.. sünn er det noen ganger..gür litt fort i svingene!Men fint det ble oppdaget sü du er klar over det nü da.. Kos deg med maling!

    4. greit ĂĽ fĂĽ det oppklart,jeg har mottat noen anonyme i det siste jeg ogsĂĽ ) men jeg fĂĽr no fram ditt navn da,sĂĽ mulig det er flere anonyme der ute.Om en komenterer uten ĂĽ logge seg inn pĂĽ blogg.no hvet jeg att en oftast blir anonym ))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg