spinning

Jeg rett og slett elsker en spinning-økt om morgenen.

Ja, det er nĂĽr jeg er opplagd til det.

Det er litt opp og ned med kroppen, og kjenner jeg har falt litt ut av rytmen.

Men prøver ü fü 1-2 spinningtimer i uken, iallefall.

Pluss styrketrening.


Jeg liker denne FITBIT klokken veldig godt.
Om jeg ikke klarer 10 000 skritt hver eneste dag……
Ja sĂĽ stresser det meg ikke, for andre dager tar jeg det igjen med det dobbelte.
Men det er interessant ü følge med pü hva som skjer med puls og forbrenning, og hva jeg har utrettet av aktivitet gjennom en dag.
Ingen dag er lik!

Dagens trimøkt er over.
Skal nyte dagen videre og etter hvert gjøre meg klar for en arbeidsøkt pü jobb.

 

Ønsker dere der ute en herlig dag!

 

 

#spinning #Aktivsenter #trim #styrke #herlig #gjørmegglad #mestring #fitbit #littavhvert #trening

 

14 kommentarer

Siste innlegg