mangt og meget

TIRSDAG

 

Ja, en tirsdag kan være så forskjellig.
Jeg våknet til fint ver og planen klar.
Maling av hus.
Første strøket på et lite område, før tanteguten min, Ruben skulle komme og hjelpe meg på et vanskelig punkt på huset.
Et punkt som tilsier klatring høyt i stie……….

Ja, så jeg startet malingsdagen.
Var så tom for maling og åpnet en ny 10 liter 🙂

FEIL MALING……!!!!!
Ja……….
Da var det å kleistre på lokket og kjøre til malerbutikken i full hemping og få RETT MALING.

Så….
Rett maling, og fortsette med arbeidet.

Så en liten pause før Ruben kom.

To stier må kjøres sammen for å få lengden på den.
Så var han i gang 😀


Flinke!!!!

Nå blir huset totalt HVITT istedet for lys kaffelatte 😀


Jeg skal på kino å se INDEPENDENCE DAY – og min eldste sønn vil på fjellet, så jeg kjører ham til Kopperstad så han kan gå til SKAGETÅ og videre muligens til RJÅHORNET og STOREVARDEN og hjem.
Flott men lang tur.
Da jeg hadde kjørt ham til utgangspunktet, tok jeg bildet over 🙂

Så matet jeg kattene til noen som er på ferie – og deretter avsted på Kino med kjekke folk 🙂

Kinoen var knallbra!!!


Ja, dette hjertet gjekk jeg meg på da jeg stod og betraktet utsikten etter at Patrick hadde gått ut av bilen og var på vei oppover fjellet.


Og dette er lyset som møter meg når jeg kommer kjørende hjemover nå.
Vakkert <3


Så ser jeg en ørn som napper noe fra sjøen, og stopper bilen for å få med meg synet når hun letter.
Ørnen kom ikke.
Hmmmmmmmmmm
Nei, den mistet nok byttet og satte seg på utkikk på denne steinen nede ved sjøen.

Mangt og meget har skjedd i dag.
Ingen dag er helt lik og godt er det.

Nå er det kvelden og også det er godt.

Imorgen er det en ny dag og nye oppgaver 😀

 

 

 

#mangtogmeget #tirsdag #malehus #fotografering #foto #bilder #ørn #dagen

8 kommentarer
    1. du fikk en innholdsrik dag i går ja,og jammen er det greit med ungdommer som ikke er redde for å gå i høgden )) du fikk mange fine bilder og opplevelser på din vei i går,kjekt å studere ørn når den sitter i ro da ))Ønsker deg en fin dag i dag

    2. Så deilig å få litt hjelp! blir herlig å bli ferdig nå da..! Ha nok en god dag i dag! Flotte bilder!!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Godt med hjelp ha 😀 Blir nok ferdig i løpet av sommeren. Liker ikke å male når det er rått ute………. skodde og regn i lufta 🙂 Pappa lærte meg at gradestokken må være over 12 pluss for å male 🙂 Takk og takk!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg