mektig

IMPULSTUREN

Ja, det ble impulstur til Bjørke, og Leira, i dag.

Der bor mi bloggvenninne fruensvilje.

Hun hadde sendt melding til meg i går kveld om det passet å komme utover hit en tur.. da mannen skulle til Herøy å jobbe… men den meldingen fikk jeg aldri… Så da spurte jeg liksågodt om jeg skulle ta turen til henne – og det måtte jeg bare gjøre.

Ja, så da heiv jeg meg i bilen.
Ja, for det var jo gjennom første tunnellen etter Volda, og så til venstre….. tenkte jeg 🙂

Men det var ikke så værst tippet,,,,,, bare at jeg måtte igjennom alle utenom Kvivstunnellen……
Men det gjekk så fint å finne frem.

 

Tok av mot Bjørke.

Og da startet eventyret som rett og slett tok pusten fra meg en liten stund.

For så vakker og mektig natur.
Alle burde kjøre mot Bjørke og Leira ved anledning.

Ja her lå de bedagelig i hver sin grøftekant.

SONY DSC

Jeg er opptatt av fotografering og er glad det ikke er trafikk i det hele tatt.
Må stoppe både her og der.
Jeg er på Bjørke.

SONY DSC

Så er jeg framme – og Connie kommer gående ved huset.

Vi må ut og rusle og skal gå rundt eiendommen en tur først.


Kjekke Connie 🙂
Om du klikker på bildet, ja da kommer du inn på hennes blogg.
Ta en titt da vel 🙂

 

video:snapchat7855020261058980864

Og se hvem som stod i veien like ved og tittet på oss <3
En liten reveunge 😀  
Herlig!!!

SONY DSC
Vi er innom drivhuset og ser på druene og forskjellig annet 🙂
Koselig lite sted å finne roen.
Det har regnet litt så fotoapparatet til fruensvilje er innenfor jakken hennes 🙂
Tror du kan se det 🙂

Fruensvilje serverer kaffe og noe å bite i, før vi tar på skoa og går ut igjen en tur.

Jeg klarer ikke se meg mett på de høye tindene som omkranser plassen LEIRA.
Ved neste besøk inn hit, skal vi på fjelltur.
Det blir spennende!!!

SONY DSC
Mot venstre i bildet ligger toppen, JAKTA.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC


Vi rusler langs fjøra litt – på tilbakeveien.


Vi er tilbake fra en herlig tur og jeg er invitert på middag.
Hjortekjøtt!!!
Mmmmmm det var nydelig <3


Mannen i huset er kommet hjem fra jobb i Herøy, og han tar bilde av oss blogg-tuttene ved middagsbordet 😀


De er herlige disse to.
Er virkelig glad jeg tok turen og gleder meg allerede til neste gang 🙂


Jeg kunne lagt til mange flere bilder, men dette får holde.

Avslutter med bilder fra Tjørvåg…..
Ja, for jeg måtte stoppe og ta bilde av vannliljer på veien hjem.
Og selvfølgelig var der et hjerte i naturen i dag også 🙂

SONY DSC

SONY DSC

Tusen takk for gjestfriheten!!

 

 

#mektig #fruensvilje #påsparket #impulsturen #dagen #bilkjøring #natur #hjortekjøtt #gjesfrihet #selfie #vannlilje #hjerte #reveunge #fotografering #foto #utpåturaldrisur 
 

 

22 kommentarer

Siste innlegg