Må se

 

Hei og god morgen!

I går var jeg og såg den mest fantastiske film, på lenge.
Jeg har lest boken, og gledet meg til å se denne filmen.

Hun som spiller LOU, spiller også i “Game of thrones”.

Vet du?!
Filmen var så herlig og skuespillerne innfridde totalt.

Og dette er jo en film man må ha tørkepapir klar.

Tårene rant, ja, for det jeg visste kom til å skje, og for det som skjedde og for skuespillerne sin herlige innsats.
Og musikken var helt topp!

Denne filmen anbefaler jeg deg å se, og om du IKKE har lest boken, ja da må du løpe og kjøpe!!

Jeg vant boken i en konkurranse som missmommy hadde for lenge siden. En fantastisk bok å lese.

Så jeg anbefaler deg å se denne herlige filmen:

 

Et helt halvt år

 

 

 

 

#filmanbefaling #ethelthalvtår #herlig #vakker #følsom #godeskuespillere #blogg #kino #måse #littavhvert #anbefaling

18 kommentarer

Siste innlegg