skodderegn

REMØYFJELLET OG VARDANE

 

Hadde sånn halvvegs avtalt fjelltur med Veronika, som jeg er tante til.
Vi skulle se an været litt…. 
Og jeg hadde jo vært på jobb i dag, også.
Og det har øsepøse-regnet i hele dag 🙂

Men det lettet…
Skodda tok over….

Men, regn ingen hindring om så var…
Vi tok turen til Remøyfjellet.
Parkerte på nordaust sida på Remøya (til høgre i enden – av brua).
Gjekk over fjellet og ned…
Veien tilbake.
Herlig tur i skodderegn!

 


Blåbæra i stadig utvikling 😀


Vi er på Vardane, og skriver oss inn i boka.
Jeg får mitt klipp i 10påtopp-kortet mitt også.
Dette er en veldig grei og lett tur 🙂
I bakgrunnen ser dere mi hjembygd, Kvalsvik.
Ei lita øystripe i havet.

 

#skodderegn #Remøyfjellet #Vardane #10påtopp #blåbærlyng #søndag #utpåturaldrisur #vår #friluftsliv #turerifjellet

10 kommentarer

Siste innlegg