enda et klipp

STOREVARDEN
PÅ 
NERLANDSØYFJELLET

 

En nydelig tur i rolig tempo.
Jeg mÄ passe pÄ hofta mi


.
Og i dag kjente jeg at det gjorde godt med denne turen, sÄpass rolig gange.


Det eneste som gÄr gjennom hodet pÄ meg nÄr jeg vandrer her i Mulevikvegen, er; 
Slike dager


.
Jeg er heldig <3

Der du ser der veien gĂ„r til venstre,  der gĂ„r jeg til ventstre 🙂
 


Nydelige farger over marken.



Jeg har tatt meg god tid
.. men brukte bare ca 1 time allikevel 🙂
FÄr tatt klippet i 10 pÄ topp kortet, spiser et eple, slapper av og nyter utsikten, og rusler samme vei tilbake.


Man mÄ ha gode sko i fjellet.
Jeg er iallefall avhengig av det, som trĂ„kker sĂ„ mye som jeg gjĂžr 🙂


Hjerter og vann 🙂


Flott utsikt over halve bygda mi, pÄ veg ned fra Storevarden pÄ Kvalsvik-sida.
Det er en tyngre tur, Ä gÄ opp fra denne siden, men en veldig flott tur og god sti.



Vel nede igjen, gĂ„r jeg forbi et stort vann – og de gule blomstene minner meg om barndoms tid <3

FĂžlelse av glede.
For en herlig tur.
IKke noe stress, bare vandre ute i naturen.
Nyte den fine dagen og sola.


Et asfalt-hjerte.
Det er en liten stein midt i veien, som lyser mot meg, og jeg MÅ ta bilde.
Det er jo et hjerte 🙂

 

 

#endaetklipp #storevarden #10pÄtoppherÞy #oppfrakvalsvika #turerifjellet #friluftsliv #glede #fotografering #fotomedmobil #godtforkroppogsjel

 


 

22 kommentarer

Siste innlegg