annerledes

17. mai 2016

 

Gratulerer med dagen !!

 

En annerledes feiring er veldig greit av og til.


Hadde egentlig tenkt meg til Galdhøpiggen….. men det blei ingenting av 🙂
Feiringen består av fjelltur og deretter på kveldsvakt.

Jeg hadde avtalt tur til Remøyfjellet sammen med Siv Nærø.
Men vi skulle innom Lise først.
Antrekk for meg i dag var selvfølgelig bunad 😀
 

HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!!!


Sort hyllebærsaft i sprudlevann hos Lise på Remøya <3
En god start på dagen og turen til fjellet.



Så skjer bare det merkeligste.
En sau med sitt lamb stod plutselig rett ved siden av meg.
Jeg så ikke at de kom før den var klin inntil.
Jeg trodde rett og slett den skulle stange meg….
Men den søkte kontakt.
Den snuste på meg og snuste på bunaden og hånden min.


En liten tillitserklæring.
Fantastisk opplevelse for meg og Siv.


Vi og sauen og lammet <3

Den ville rett og slett ha et nuss.

 Betatt av sauen 🙂



Vi er oppe på Remøyfjellet.
HURRA!!


For en dag og for et flott 17.mai vær.
HURRA!!

Det gjorde godt med en tur i fjellet, og det er ingen problemer å gå med bunad i fjellheimen 🙂


Tusen takk for turen på selveste 17. mai, Siv 🙂


Nå er sunnmørsbunaden kommet av, og jeg er snart klar for ei arbeidsøkt i hjemmesykepleien.

Nyt dagen der ute, og enda en gang:
 

GRATULERER MED DAGEN I DAG!
 

 

 

#annerledes #dagen #friluftsliv #17.mai #hipphurra #sunnmørsbunad #Remøyfjellet #friluftsliv #frihet #detnorskeflagg #utpåturaldrisur

20 kommentarer

Siste innlegg