hagen

HAGEN MIN

 

 

 

Ja, i min hage finnes forskjellig.
En av de herlige tingene som vokser der, er 

spansk kjørvel

Og den andre, som ikke vokser, men lusker rundt og holder styr der, 
det er Mr Sniff 🙂


Mr Sniff hører hjemme i hagen.
Han ligger der under hekken, og venter på meg, når jeg er vekk.
Rusler rundt og snuser på alt det rare som er i hagen.

Spansk kjørvel smaker lakris.
Kan bare ta litt av planten og putte i munnen 🙂
Mmmmmmm
Etter hvert blir den nok større.
Henne jeg fikk denne planten av, hadde enorme busker av denne kjørvelen.
Så da var jeg heldig og fikk med hjem fra Dalsfjorden, til å plante ut.
Heldigvis kommer den igjen og igjen.
Og blir større for hvert år.

 

Nå regner det litt ute.
Det regnet jeg trodde skulle komme i går, ja det kom nå.
Noe lite.
Da blir hagen og kjøkkenhagen glade <3

 

 

 

#kjøkkenhage #hagenmin #hage #spanskkjørvel #mai #spireroggror

14 kommentarer

Siste innlegg