challenge dag 8

OPPSKRIFT PÅ LYKKE – EN CHALLENGE

AV 

SELJORDSLIA

Klikk på navnet over om du vil se alle som er med  i denne herlige challengen.
I dag er et siste oppgaven i denne challenge:

 

 

KJÆRLIGHET TIL LIVET I SEG SELV – HVA BETYR DET?
Det er litt som ved innlegget jeg hadde i går,
om du trykker på
GLEDE.

 

Kjærlighet til livet.
Gleden av å være til – her og nå.
I nuet.
Gripe dagen.
Kjærlighet til livet er sorger og gleder – hånd i hånd.

Jeg elsker livet – og være I livet – uansett motgang.
For medgang kommer også.
Kjærlighet til livet og skapelsen rundt oss.

Naturen og universet.
Jeg favner om det så godt jeg kan, og gleder meg over helheten.

Mitt motto er CARPE DIEM – GRIP DAGEN så godt det lar seg gjøre.

 

Har vært en glede å være med på denne challengen, Seljordslia 😀 !!!
Tusen takk !

 

 

 

#challengedag8  #seljordslia #challenge #blogg #etdiktomdagen #kjærlighet #glede #lykke #naturen #oppskriftpålykke

20 kommentarer

Siste innlegg