Bloggvenner mĂžtes

Hei!

Jeg har vért en tur til Ålesund i dag.

En spennende tur!!

Skulle ikke noe som heldst, uten om det Ă„ treffe en bloggvenn 🙂

Det var det som var planen og har vĂŠrt planen noen dager.

Mariann/Lillasjel skulle til Ålesund en tur.

Hun er fra Rauma.

Ja, og da fant vi ut at det hadde vĂŠrt hyggelig Ă„ treffes 🙂

Ikke sĂ„ langt – bare Ă„ komme seg til Hareid for meg – ta hurtigbĂ„ten over – sĂ„ er jeg der.

Litt lenger kjĂžretur for Mariann, men hun skulle allikevel til Ålesund – sĂ„ da var avtalen i boks.

Vi skulle mĂžtes mandag 25 april kl. 12.30 pĂ„ LYSPUNKTET CAFÈ – som ligger i Kipervikgata.

Jeg er vimsete av meg og har ikke stedsans.
Jeg hadde allerede inne i hodet mitt sett for meg hvor jeg trodde cafeen lĂ„ hen – og det var totalt feil.
Men jeg er opptatt av Ă„ vĂŠre tidlig ute – sĂ„ jeg hadde god tid til Ă„ rote rundt fĂžr jeg hadde googlet og funnet riktig kafe.

Har kjÞrt hjemmefra og bruker ca 45 minutt til hurtigbÄten.
Her nyter jeg det fine veret sammen med en annen kjekk dame som jeg kjenner. 
Hun skal ogsĂ„ over med bĂ„ten og vi skal ta samme bĂ„t tilbake 🙂


SĂ„ er jeg kommet til Ålesund.
Jeg gĂ„r motsatt av det jeg skal – til Ă„ begynne med – men er ute i god tid.
Jeg er erfaren med meg selv pĂ„ tur – og vet at stedssansen ikke er pĂ„ topp.
Der jeg har vĂŠrt fĂžr KAN jeg.
Nye plasser er sÄ som sÄ.

Jeg har funnet ut hvor jeg skal og nyter litt bygaten.
Hadde egentlig tenkt meg en tur opp trappene for Ă„ fĂ„ litt utsikt, men finner ut at jeg ikke har tid til det, og tar fatt pĂ„ veien gjennom tunnellen – mot kafeen vi skal mĂžtes pĂ„.


Klar ferdig gÄ!

 

LYSPUNKTET CAFÈ
OG MØTET MED LILLASJEL – MARIANN

Vi er sultne begge to, sÄ vi bestiller oss mat med en gang.
Finner det rette bordet og setter oss.
Mariann/lillasjel er en herlig dame.
Vi prater og prater og prater.
Det er jo alltid spennende Ä mÞte nye mennesker, og spesielt de man ikke har truffet fÞr, men har snakket med pÄ nett.
Av og til kunne jeg fþle at hun tok inn noe – beskjeder – fþlelser  🙂
Spennende!
Jeg sa til Mariann at jeg fÞlte hun sÄ rett gjennom meg eller pÄ en mÄte inn i meg   hehehe
Men det gjorde hun ikke.

Maten var god, kaffien var god og praten var god.

Tiden gÄr sÄ alt for fort i godt lag.
Men bilde mĂ„tte vi ha – sĂ„ vi fekk en kjekk dame pĂ„ nabobordet til Ă„ fotografere oss 🙂
Kanskje en annen gang kunne fruensvilje ogsÄ vÊre med?
Det er jo koselig Ä mÞtes sÄnn av og til.
Og Ålesund er en flott plass Ă„ mĂžtes i.

 

Jeg er veldig glad jeg tok turen til Ålesund og fikk treffe Mariann.
Mye interessangt Ă„ snakke om og diskutere.
Levd liv og erfaringer.


Hun er bare god 🙂

Tusen takk for koselig treff pÄ Lyspunktet!!!

 

 

 

 

 #blogg #mþte #lyspunktet #Ålesund #lillasjel #dengodesamtalen #godmat #treff #dagen #bloggvenner #sol #skygge #glede

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg