challenge dag 4

OPPSKRIFT PÅ LYKKE – EN CHALLENGE

AV SELJORDSLIA

DAG 4

 

Dagens ord er HUMOR.

Hva betyr humor for din lykke?

 

Humor er viktig.
Den får lattermusklene trimmet.
Ansiktet snur oppover og sprekker i et stort smil og trillende latter kommer ut av munnen.
Humor sprer glede.
Det smitter.
Humor betyr mye for meg.
Det å le gjør at en slapper av.
Jeg ler av mye forskjellig.
Jeg ler av mennesker som har et uhell de ikke vil at noen skulle sett….
De sklir på isen, faller (uten å skade seg ja) og håper ingen har sett de 🙂
Jeg liker å være komiker selv av og til selv om det ikke alltid er med hell….. hehehe

Det å dumme seg ut – å tørr – ikke ta seg selv høytidlig – og det å tørr.
Ut av komfårsonen.
Kle seg ut!
Lage sketsj!

Det er humor i så mangt.
Videoer som legges ut av katter som hopper over alt….
Folk som blir lur…..
Ja det er morsomt.
Og av og til flirer man av ingenting.
Sånn er det 🙂
HUMOR ER VIKTIG FOR MIN LYKKE!!!!

 

 

 
video:mediaupload1436206188493

 

 

 

Ja, det gjelder ikke ta seg selv FOR høytidelig.

 

 

 

#challengedag4 #seljordslia #oppskriftpålykke #humor #video #lykke #littavhvert 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg