søndag

MULETUA

I dag hadde jeg avtalt med Siv at vi skulle gå til Muletua.

Vi møttes ved den gamle planteskolen, “opp i gjæra”, i kvalsvika.

Det er lenge siden vi har gått tur – så nå gleda jeg meg til en god tur med god prat.


Mine hjerter langs veien 🙂


Fotoshoot med “dalen” i kvalsvika og Runde i bakgrunnen.


Vi er på toppen, går oss på et stort hjerte, nyter utsikten og snur og vandrer tilbake.
Det er mye folk i fjellet i dag.
Traff blandt annet Irene som Connie kjenner – og CONNIE…..  skal hilse så masse fra Irene 🙂
Så fikk jeg sagt det, fruensvilje 🙂



Vi er på veg ned.


Og jeg har i dag snakket om at jeg er på jakt etter hvitveisen.
Og jammen, på samme sti som vi gjekk opp, så dukket den frem på nedoverveien.
Plutselig så bare var den der 🙂
Vakker 🙂


Her står den og venter på solen som er litt til og fra i dag.


På veien oppover sa jeg til Siv at når vi kom ned igjen til denne steinen, så skulle vi klatre opp her og ta en selfie.
Hehehehe
Joda, det skulle vi.
Men Siv sine sko var glatte og hun ville heller ta bilde av meg som klatret opp.
Joda.
Det ser jo veldig enkelt ut men av og til blir det bare mere innviklet enn nødvendig.
Men jeg kom meg jo opp da, men turte ikke sette meg inn på steinen for jeg kom på at jeg skulle ned igjen og det var plutselig ikke så enkelt.


Da kom den reddende engelen med en hjelpende hånd.
Stein Lilleøy kom akkurat ned fra fjellet også, og såg vel hvor lite elegant dette var…  hehehe

Var godt å få hjelp da, til å komme trygt ned selv om det ikke var så høyt.
Var bare litt innviklet.


Nesten nede.
Bare å sette seg på ræven og komme seg ned 🙂
Takk for hjelpa!!!

Siv fotograferte 🙂



En herlig tur til Muletua er over.
Og en reddende engel gjekk vår vei.

 

Tusen takk for turen kjekke SIV !!!

 

#fjelltur #turerifjellet #søndag #søndagstur #hiking #hjerter #muletua #selfie #fotografering #reddendeengel #klatring #hvitveis #dengodepraten #selfie #friluftsliv

 

26 kommentarer

Siste innlegg