magiskliv challenge dag 6

 
 
 

Hei og god morgen 🙂

Da er vi kommet til magiskliv sin challenge dag seks.

Dagens utfordring er:

MAGISK MUSIKK

Og om du trykker på linken så ser du magiskliv sitt bidrag til sin egen challenge 🙂

Musikk drømmer jeg meg vekk i .
Musikk er terapi i sorger og gleder.
Musikk gir meg energi.
Musikk i mine ører er magi.
Jeg er takknemlig for min sans; hørsel.

 
 
 
Her er noen sanger som betyr noe for meg.
 
 
 

 

 

 

t_YXSHkAahE

 

LQ_Gf0CcE-Y

 

 

0dcbw4IEY5w

 

Abba er jeg vokst opp med.
John Lennon kom inn i tenĂĄra.
De to andre tok meg med storm med sine praktstemmer litt senere.
De er magiske <3

Det er mange flere jeg kunne nevne…..
Men disse er de som poppet opp i mitt hode først.

 

#magiskliv #challenge #magisklivchallengedag6 #littavhvert #tirsdag #blogg #magiskmusikk #musikk

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg