Magisk challenge dag 3

SĂ„ er vi kommet til magisk liv sin challenge dag 3.

Dagens oppgave er:

 

NOE MAGISK NOEN HAR SAGT TIL DEG

Noe magisk noen har sagt til deg?
Ja det kan vÊre sÄ forskjellig, og jeg tenker og tenker og tenker.

Men sÄ kom jeg pÄ det at jeg kan tolke det dit hen og dra jobben min inn her.
Jeg jobber i hjemmesykepleien.

Jeg har hĂžrt mange magiske setninger der gjennom Ă„rene, som lĂžfter meg opp.

Men bare det Ä se gleden i et annet menneske nÄr jeg kommer inn dÞren , og sier HEI, her er jeg.

Takknemligheten for noen minutt rundt kaffibordet – som vi egentlig ikke har tid til.

Det magiske ordet: Du er en engel <3 Å ha dere som kommer og hjelper oss er bare gull verdt <3

Det er magisk, nÄr du ser takknemligheten i Þynene.

Øynene sier sÄ mye.
Det tror jeg mÄ vÊre det magiske bidraget mitt til dagens oppgave.

 

SONY DSC

 

 

 

#magiskchallenge #magiskchallengedag3 #challenge #utfordring #lĂžrdag #littavhvert #magisk

24 kommentarer

Siste innlegg