magisk challenge dag to

Magisk challenge, og vi er kommet til dag to.

Dagens tema er:

 

NOE MAGISK DU HAR GJORT ELLER OPPLEVD.

 

Det var ikke sÄ enkelt med en gang, Ä komme pÄ hva det skulle kunne vÊre.
Men sÄ kom jeg pÄ noe magisk jeg har vÊrt med pÄ.

Koret mitt, CERVIX VOCALES, var i samarbeid med HERØY JANITSJAR om julekonsert i 2015.
VI hadde Ăžvd godt men allikvel var vi supernervĂžse.
PÄ det ene nummeret mÄtte vi alle som en stÄ med hver vÄr mikrofon.
Et vanskelig nummer.

Vi hadde konsert i konsertsalen til Thon Hotell FosnavÄg.
Nesten fullt hus.

Og konserten gjekk superbra for bÄde kor og orkester, dirigent og solister.

Dagen etter, landet jeg.
FOrstod hvor fantastisk det var det vi hadde samarbeidet om, og jeg skreve et takke-innlegg i lokalavisen Vestlandsnytt.

Jeg skrev det i takknemlighet for hvor heldig jeg og vi er som fÄr holde pÄ meg det vi liker.
 

Om du vil se nÊrmere pÄ magisk challenge sÄ klikker du bare pÄ bildet.

Her er mitt bidrag.

 

Dette var en magisk opplevelse <3

 

#challenge #utfordring #magiskchallenge #littavhvert #dagto

 

24 kommentarer

Siste innlegg