skigÄing

ØRSTA SKISENTER

BONDALSEIDET

 

Ja det blei planlagt tur at med Susann, til Bondalseidet, for Ă„ gĂ„ langrenn 🙂

Vi har hatt en herlig dag.
Som starta med skodde og litt sol, til Ă„ bli sol fra skyfrihimmel.
 

Det er lenge siden jeg har vÊrt pÄ Bondalseidet, men det blir ikke lenge til neste gang.
HÄper pÄ fine dager i pÄsken sÄ jeg kan ta med langrennskia og ta turen inn dit.
Fantastiske turlÞyper Ä gÄ i.

VI gjekk til ÅMSKARET.


TĂ„ke ligg tett rundt fjella, og sola prĂžver forgjeves Ă„ trenge igjennom.

Men sÄ glimter det til med sol og blÄ himmel innimellom.
Her er vi fremme ved Åmskaret og tar oss en matpause.

SelvfĂžlgelig mĂ„ vi bli fotografert for innlegg bĂ„de her og der 😀 !!!!
Tror jeg og Susann er like ivrige instagrammere 🙂   hihihi


Klar – ferdig – kjþþþþþþr!!!
LĂžype!!!

Det var nydelige forhÄld i lÞypa.
Litt slush-snþ men herlig 🙂

#skyggeselfie


Vi er tilbake der vi startet – og nyter resten av maten og teen.
Nyter varmen fra sola og ser pÄ de flotte sunnmÞrsalpane.

En herlig dag pĂ„ ski er over – og vi er fornĂžyde.

 

*********************

 

 

NÄr jeg kommer hjem, mÄ jeg kjÞre til enden av #Mulevikvegen.
En nydelig solnedgang hilser oss god kveld <3
Vakkert 🙂

 

 

 

 

#onsdag #vÄr #Bondalseidet #Ørstaskisenter #langrennski #solnedgang #utno #sunnmÞre #turglede #jenterpÄtur #skigÄing #friluftsliv #dyttno

12 kommentarer

Siste innlegg