allergi

 

Flott lys innover i fjella tidlig morgen.
9 grader pluss.

Meldte meg pĂĽ spinningtime pĂĽ Aktiv treningssenter i FosnavĂĽg til kl. 09.00.
En herlig økt der instruktøren i dag hadde forandret til “ny time” med litt tyngre bakker og flater.
Herlig musikk og god time 🙂

Mine øyne var hovne og ikke noe gode i dag, sü da var det pü tide ü finne frem medisin som hjelper.
Kjøre innom legekontoret og fü satt allergisprøyten.
Ah ….. da kan våren bare sette i for fullt. 
Jeg er klar 🙂

Etter legekontoret var jeg og moderen pĂĽ gravane i Gjerdsvika og skiftet ut julekranser med pĂĽskefarger.
SĂĽ var det gjort for denne gang.

HJemme igjen var jeg utslütt av allergisprøyten sü jeg havnet rett og slett pü sofaen.

I ettermiddag måtte jeg ta en luftetur – og fikk i samme stund tatt selfi av meg og Mr Sniff 🙂
hehehe
Han var sånn passe villig til å sitte stille 🙂


Sü gjekk turen til Mulevikvegen.
Skodden har vært til og fra i hele dag 🙂
Det er jo fascinerende på et vis med skodda som kommer fykende eller sigende alt etter 🙂

Ønsker dere en flott mandag kveld!!

 

#allergi #mandag #dagen #skodde #utetid #skogskatt #selfie #vĂĽr #friluftsliv

18 kommentarer
    1. høres ut som en fin mandag ) spinning er ikke min favoritt ,men jeg mütte sist jeg var pü Muritunet og mü jo innrømme att en har det veldig godt med seg selv etter en slik time )
      NĂĽ mĂĽ nok medisiner til om en har allergi ja,nytter ikke ĂĽ lure vĂĽren hi hi,hĂŚrlige bilder av deg og pus ) ja det var en fin dag

    2. Jeg smiler her jeg sitter , av deg og Mr Sniff 😀 Herlig par 🙂 Du fikk jammen til en tur i dag også :-)Ha en fin kveld Mette <3

    3. Flotte selfier av deg og pusen <3 Og de tåkebildene var også så fine...med solen som "krangler" seg gjennom 🙂
      Allergi er ikke kjekt nei. Jeg er helårsallergiker selv...men tar tabletter og nesespray, og holder det sånn noenlunde i sjakk 🙂
      Ønsker deg en tid uten for mye ubehagelige symptomer. Og masse kos nå i vårtiden 🙂
      Klem <3

    4. Det er et slit det der med allergi..Er sĂĽ glad jeg ikke har det..ser hvordan mange sliter…og du som sliter fra før, fĂĽr det vel ikke bedre…:-( Det er dumt man skal ha sĂĽnne plager pĂĽ en sĂĽ fin tid! Godt det hjelper med kortison for deg..Ha en fortsatt god kveld! Flotte bilder

    5. Jeg reagerer på Bjørka og litt annet om våren..men ikke så ille de siste åra heldigvis ..så tar ikke sprøyte 🙂 Kule selfier med Mr. Sniff..hehe..
      Nydelige naturbilder ogsĂĽ..:) Kos deg med kvelden…her baker mannen brød nĂĽ , sĂĽ gleder meg til kveldsmaten :)))

    6. Heldigvis har jeg ikke allergi, i alle fall ikke noe som jeg merker jevnlig. Bra det finnes hjelp ĂĽ fĂĽ. SĂĽ fine bilder av deg og Sniffen!:)

    7. annebe: Jeg trodde det hadde roet seg for jeg reagerer pĂĽ alt som knopper seg til i tidlig vĂĽr… og bjørka……. sĂĽ i dag var det ganske ille nĂĽr jeg vĂĽknet og da mĂĽ jeg bare fĂĽ tatt den sprøyta 🙂 Jeg fikk allergi for ca 10 ĂĽr siden………. aldri hatt det noen ĂĽr før…… men det er ikke det vĂŚrste ĂĽ ha… nĂĽr man har medisin som funker 🙂
      Mmmm ferske brød og godt pülegg <3

      Nyt kvelden og maten 🙂

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja sĂĽnn er det……. fikk vel allergien for ca 10 ĂĽr siden eller noe sĂĽnt. Bare medisinen virker…. og sprøyte tar jeg bare 1-2 ganger i ĂĽret for allergi, sĂĽ det er ikke det vĂŚrste 🙂 hehehe
      Tusen takk og god kveld til deg også 🙂

    9. Eva: HelĂĽrs her ogsĂĽ…… men dette er den vĂŚrste tiden allikvel for da holder hverken øyedrĂĽper, nesespray eller tabletter allergien borte. MĂĽ ha sprøyte.

      Tusen takk for fin tilbakemelding <3

      Ønsker deg også en fin tid uten for mye ubehag denne årstiden 🙂 Kos deg!

      klem

    10. “Og ei kring jonsok”, he-he 🙂 Jeg har aldri sett nynorsk tekst pĂĽ reseptlappen utenpĂĽ medisinen før. Det var nytt. Bra du fikk rĂĽd da, slik at du gĂĽr vĂĽren trygt i møte 🙂 Ellers fine bilder. Jeg liker ĂĽ ta bilder i dis / tĂĽke, fordi bilder blir mer spennende da. Mr. Sniff er jo en staskatt, kan jeg se, og det er jo ikke unaturlig at katter ikke liker ĂĽ vĂŚre fotomodeller og sitte stille, he-he 🙂
      Ha en fin morgendag, god natt !!!

    11. Huff, allergi er kjedelige greier! Da er det helt supert at vi har medisiner mot det, som hjelper! 😉 <3 Håper du vil føle deg bedre! 😉 Og du, nydelige bilder av deg og Mr Sniff!
      <3 God natt klem

    12. toveview: hehehe ja den teksten har stått noen år den 🙂 Kanskje det blir ny tekst med den nye fastlegen etter hvert. Da min gode fastlege har gått av med pensjon 🙂

      Tusen takk for fin tilbakemelding <3

      Ønsker deg også en fin dag i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg