Og tur ble det

God sĂžndag!

Det var litt frem og tilbake i dag – men det ble bestemt tur ja.

Snakket med en venninne, Eva, og vi ble enige om Ă„ ta turen til Mulevika.

Det blÄser ute og noen fÄ regndrÄper, men det er 8 grader ute, sÄ vi starter turen.


Herlig Ä se pÄ bÞlgene nÄr de slÄr mot steinene.

Flott lys ut i havet.

En selfi mÄ til. Innstilling av mobil, trykke pÄ knappen, og lÞpe avsted. Oppstilt og vi ser utover havet. Nedtelling og klikk. Bildet tatt.

SÄ rusler vi videre og her kom jeg over dette paret.
Kan du se det. MĂ„tte ta to bilder med litt avstand og vinkelforskjell.
Han har et godt kjeveparti . Og de holder rundt hverandre, hun med lukkede Þyne og langt hÄr.
Kan du se det?
Like fĂžr det sier “smask” altsĂ„ 🙂
Hehehe
Romantisk <3


Disse snĂžklokkene gjekk jeg meg pĂ„ da jeg var heldig Ă„ bli invitert pĂ„ middag hos min mor 🙂
Nydelig vÄrtegn dette.

 

Ønsker dere alle en fortsatt god sÞndag.

 

#snÞklokker #vÄr #sÞndag #mulevika #selfi #utpÄturaldrisur #venninner #natur #sunnmÞre #dyttno #skritteller #bÞlger #dagen #friluftsliv #ogturbledet
 

28 kommentarer

Siste innlegg