bloggvenner

NÅR BLOGGVENNER MØTES

Ja, i dag skulle jeg møte en bloggvenn for første gang.
Fikk melding i gür om jeg var hjemme og hadde fri, fordi hun skulle utover mot Herøy i dag, og vi kunne kanskje møtes.

Og selvfølgelig ville jeg det!!

Møtet med

FRUENSVILJE

 

Hun skulle reise tidlig hjemmefra – så jeg var også tidlig oppe i dag, dog ikke noe tidligere enn vanlig.

Vi hadde avtalt fjelltur, og jeg planla tur til Runde.
Der har hun og mannen vĂŚrt, men bare nede pĂĽ parkeringsplassen. Ikke i fjellet.

Vi møttes litt etter 09.00 i dag.

Jeg kom kjørende og ser en skikkelse i blütt stü i veikanten og vente.
Ja, der stod fruensvilje klar for dagens tur.
SĂĽ morsomt ĂĽ hilse pĂĽ!!

Vi kjørte til Runde – Goksøyra og parkerte.
SĂĽ startet turen.
Fra ca. 0930 – ca 14.00.

SONY DSC
Gjekk oss pü denne karen med ryggsekk, opp i høgget.
Jeg synes iallefall det ser ut som en kar med sekk på ryggen 🙂

 

Dagen ble helt herlig den.
VÌret var pü vür side, ørnene svevet oer hodene pü oss og endatil noen paraglidere var ute og svevet denne flotte vürdagen.

Vi gür oppover i fjellet og gür først til venstre pü toppen og ned til Lundeura.
Lunden er ikke kommet ennü, men det er nok ikke lenge før den er i sikte.

SONY DSC
Her er vi pĂĽ vei ned til Lundeura.
MĂĽ klatre i stige et lite stykke.
Dette var et flott bilde av Connie 🙂
SONY DSC
Her er det utsikt fra Lundeura mot toppen av fjellet som vi skal til snart, nemlig Rundebranden.


Tok dette med selvutløser – mobilen min….. Fra Lundeura.
Vart litt mye gress iveien, men gjør ingenting.
Svart/hvitt er fint også 🙂

SONY DSC
PĂĽ vei oppigjen fra Lundeura.

SONY DSC
Det er sĂĽ flotte farger ute i havet og pĂĽ himmelen.
OgsĂĽ var det enda et flott bilde av Connie.
En flott dame jeg har blitt kjent med.


Vi er pĂĽ vei opp mot Rundebranden.
SONY DSC
SĂĽ finner jeg hjerter pĂĽ min vei <3

SONY DSC
Dette bildet var det jeg rakk ü ta av ørna. Vi sü büde havørn og kongeørn i dag.
SONY DSC
Connie prøver ü fange havsulen pü foto.
SONY DSC
Vi gür innom stien som fører til Runde fyr.
Vi går ikke ned, for det kan vi ha til gode for en annen gang 🙂
Men det er flott å se ned dit – idyllisk sted.
SONY DSC
Vi har gĂĽtt lenge og langt. Vi har koset oss med litt appelsin og skiver og kaffi.
Praten har gĂĽtt og vi har hatt en nydelig tur i fjellet.
Det er pĂĽ tide ĂĽ gĂĽ nedover igjen.

Dette var veldig koselig, og ser frem til neste gang vi kan møtes.
 

Takk for turen, Connie 🙂

Og vel hjem!

 

#Runde #sunnmøre #selfie #bloggvenner #fruensvilje #etdiktomdagen #fjelltur #ørn #Lundeura #dengodepraten #friluftsliv #fotografering #vür #onsdag

22 kommentarer

Siste innlegg